Gå til innhold

Mangler skjermdriver - Hvilken!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Sitter med en PC her som jeg mangler skjermdriver på og ikke vet hva heter. Noen som vet hvordan jeg kan finne ut hvilken driver jeg må ha?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Heisann!

Sitter med en PC her som jeg mangler skjermdriver på og ikke vet hva heter. Noen som vet hvordan jeg kan finne ut hvilken driver jeg må ha?

6332505[/snapback]

Hei!

Gå inn på Kontroll Panel -> Administrative Verktøy -> Datamaskinbehandling -> Enhetsbehandling. Der skal det være ett gøy gult "spørsmålstegn". da dobbeltklikker du der, og ser hvilket skjermkort det er. Så kommer vennen din - Google til nytte. :thumbup:

Endret av F_S
Skrevet (endret)

Okeii...

Har du mulighet for og se ìnni pc`n da?

De fleste produsenter pleier og strø med seg *brifespor* :p

*løsning*

Høyreklikk på skrivebordet -> egenskaper -> Innstillinger -> Avansert -> Kort.

Da skal det stå hvilket kort du har og da er som sagt google en grei venn. :)

Endret av F_S
Skrevet
haha du som skriver over har bra peiL?

nei

søk etter everesthome på google :)

6332764[/snapback]

Vel, nå skal jeg ikke gi noen garanti for at det står på allverdens pc`r, men det kommer da ihvertfall ganske tydelig fram på min. :) (burde kanskje nevnt det for trådstarter) :)

Gjest Slettet+130498
Skrevet

nei

6332764[/snapback]

Vel, nå skal jeg ikke gi noen garanti for at det står på allverdens pc`r, men det kommer da ihvertfall ganske tydelig fram på min. :) (burde kanskje nevnt det for trådstarter) :)

6332773[/snapback]

det stemmer at det står der, men det er KUN når skjermkortet er innstalert!

til trådstarter. hvis det ikke er onboard skjermkort kan du laste ned driverene til nvidia og ati og så innstalere disse. da burde du se hva slags skjermkort du har :thumbup:

Skrevet

nei

6332764[/snapback]

6332773[/snapback]

det stemmer at det står der, men det er KUN når skjermkortet er innstalert!

til trådstarter. hvis det ikke er onboard skjermkort kan du laste ned driverene til nvidia og ati og så innstalere disse. da burde du se hva slags skjermkort du har :thumbup:

6333449[/snapback]

Såklart, det tenkte jeg seriøst ikke på! Da beklager jeg til trådstarter. :thumbup:

Skrevet

Det er en annen PC enn den som står i profilen det er snakk om, ja! En billig kontor PC som ble kjøpt på Elkjøp eller Expert for et par år siden av typen Fujitsu Siemens. Tror jeg har funnet den rette driveren på hjemmesiden deres nå...

Skrevet

nei

6332764[/snapback]

Og det sier du som ikke vet forskjell på xl- og xt-kort?

6336761[/snapback]

hva menner du?

klart jeg veit forskjell på xl og xt kort!

Skrevet

Gjør du det altså? Leste nettopp en veldig lang tråd der du sa at du hadde et xt-kort, mens det du egentlig hadde var et xl-kort. Da er det jo tydelig at du ikke ser forskjell på korttyper. ;)

Skrevet
Gjør du det altså? Leste nettopp en veldig lang tråd der du sa at du hadde et xt-kort, mens det du egentlig hadde var et xl-kort. Da er det jo tydelig at du ikke ser forskjell på korttyper. ;)

6337483[/snapback]

vel , jeg har aldri hatt noe xl kort?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...