sirtommen Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Hei, Jeg har en slik ny tuner fra viasat. Pace TDS460 sak som følgte med Viasat + (plus). Er det noen av dere som har problemer med å ta opp på den? Jeg får bare "failed: subs. need upgrade"... I tillegg er standardspråket svensk, noe som jeg kunne tenkt meg å skiftet. Men det går ikke i menyen. For meg virker det som halve tuner egenskapene er borte.
olarog Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 Hei, Jeg har en slik ny tuner fra viasat. Pace TDS460 sak som følgte med Viasat + (plus). Er det noen av dere som har problemer med å ta opp på den? Jeg får bare "failed: subs. need upgrade"... I tillegg er standardspråket svensk, noe som jeg kunne tenkt meg å skiftet. Men det går ikke i menyen. For meg virker det som halve tuner egenskapene er borte. Fikk samme tuner før helgen. Alle forsøk med å ta opp (manuelt, planlagt, direkte) svikter med feilmeldingen "failed". Den andre delen med "subs" osv, har jeg ikke sett noe til. Et annet område jeg har problemer med er: Bor i et sameie (4 leiligheter) med en felles antenne hvor begge LNB'ene sitter på samme boks som 4 uttak. LNB er av type Quad og den kabelen jeg har funket med en gang i "input 1" på tuneren. Spørsmålet er hvordan kan jeg få splittet signalet over til "input 2" ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå