Iris_L Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 (endret) Jeg får ikke lastet noenting over til databasen.. Dette er noe som kommer opp: espons: 550 Can't change directory to /mint_chocolate_chip/: No such file or directory Feil: Opplasting feilet Status: Starter opplasting av C:\Documents and Settings\Iris\Mine dokumenter\mint_chocolate_chip\mint_chocolate_chip\images\container.png Kommando: CWD /mint_chocolate_chip/mint_chocolate_chip/images/ Respons: 550 Can't change directory to /mint_chocolate_chip/: No such file or directory Kommando: CWD / Respons: 550 Can't change directory to /mint_chocolate_chip/mint_chocolate_chip/images/: No such file or directory Kommando: CWD /mint_chocolate_chip/mint_chocolate_chip/ Respons: 250 OK. Current directory is / Kommando: MKD mint_chocolate_chip Respons: 550-Can't create directory: Read-only file system Respons: 550-0 files used (0%) - authorized: 5000 files Respons: 550 0 Kbytes used (0%) - authorized: 5120000 Kb Kommando: CWD /mint_chocolate_chip/ Respons: 550 Can't change directory to /mint_chocolate_chip/: No such file or directory Feil: Opplasting feilet Status: Starter opplasting av C:\Documents and Settings\Iris\Mine dokumenter\mint_chocolate_chip\mint_chocolate_chip\images\footer.png Kommando: CWD /mint_chocolate_chip/mint_chocolate_chip/images/ Respons: 550 Can't change directory to /mint_chocolate_chip/mint_chocolate_chip/: No such file or directory Kommando: CWD /mint_chocolate_chip/ EDIT: Er det noen som vet hva dette er? Og hvordan jeg kan fikse det? Jeg har ikke kunnet laste opp til databasen i mange uker nå Jeg har også avinstallert programmet og installert det igjen. Endret 17. juni 2006 av Iris_L
zjulik Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Høres ut som en oppsettsfeil fra serveradmin: Respons: 550-Can't create directory: Read-only file system Du har åpenbart ikke skrivetilgang.
Iris_L Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Skrevet 18. juni 2006 Høres ut som en oppsettsfeil fra serveradmin:Respons: 550-Can't create directory: Read-only file system Du har åpenbart ikke skrivetilgang. 6327881[/snapback] Hvordan får jeg det da? Håper at noen kan hjelpe meg her.
Iris_L Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Skrevet 18. juni 2006 Dette kommer opp i smartFTP: [13:44:21] 550-Can't create directory: Read-only file system [13:44:21] 550-0 files used (0%) - authorized: 5000 files [13:44:21] 550 0 Kbytes used (0%) - authorized: 5120000 Kb [13:44:21] CWD /mint_chocolate_chip [13:44:21] 550 Can't change directory to /mint_chocolate_chip: No such file or directory
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå