Gå til innhold

Hitman 2 vil ikke spilles. Går ut til deskop etter intro.


It's me

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har kjøpt spelet?

Ikkje narr meg til å le!

 

OM du no har kjøpt spelet:

Koffor i svarte skulle du då installere den du har lasta ned og spele frå den i staden for originalen i grunnen?

Og kva skal du med kopi i det heile tatt?

Installer frå original, og last ned ein No-CD crack, så slepp du bruke cden meir i det heile tatt.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri sagt at jeg har kjøpt det og jeg har aldri sagt at jeg har lastet det ned...

 

Uannsett, jeg synes det er rart at det er lovlig å ta en backup, men at det ikke er lov å laste ned en kopi av det lovlig kjøpt programvare man har. Hva blir forskjellen?

Og hva skal man med backup? Cd'er tåler ikke en dritt, og derfor er det bra å ha en backup. Jeg har hatt mange cd'er som har blitt herpa uten at jeg har hatt kopi, og det er kjipt.

Lenke til kommentar

Har aldri ødelagt ein einaste CD.

Berre å lære seg å ta vare på tinga sine det.

 

Har aldri sagt du verken har kjøpt eller lasta det ned?

*lol*

Snakk om å motseie seg sjølv her.

Du skreiv jo i tittelen at du ikkje fekk spelet til å fungere.

Så enten har du lasta det ned, eller så har du kjøpt det.

Og med det problemet du hadde er det innlysande at du har lasta ned Razor 1911 sin ulovlige kopi, som hadde NETTOPP dei problema der.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Det er fullt lovlig å laste ned materiale du allerede har skaffet på lovlig vis. Hvis du har gamle Beatles-sanger på LP-plater, men ikke har mulighet til å overføre disse til PCen, så har du full rett til å laste ned musikken (det samme albumet da)fra f.eks Kazaa.

 

Crusader: Jeg synes spillet er vedig bra! Det er klart at folk har forskjellige meninger, men det hadde vært en fordel om du kunne argumentere FOR dine meninger - hvertfall i dette tilfellet da tråden egentlig ikke handler om hvorvidt dette er "årets spill" eller den mest morbide møkka siden Jesus vandret på jorden.

 

It's Me: Hvis du har lastet ned spillet fra Internett, så er det jo bare å prøve en annen utgave? Hvis du har muligheten vel å merke. I tillegg kommer jo all standardskiten: Sjekk om skjermkortet og lydkortet har de nyeste/nyeste stabile drivere, sørg for å ha rundt 500mb ledig diskplass til vekselfil (avhengig av mengden med RAM, og andre programmer), kvitt deg med alle programmer som kjører i bakgrunnen (*Ctrl+Alt+Del*... :p ) og til slutt så setter du ned alle instillingene til spillet på det minste. Skru av all AA som er valgt "manuelt" (gjennom skjermdriveren).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...