Gå til innhold

Vil begynne med WoW igjen - noen spørsmål:

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei.

Jeg har da "sluttet" å spille wow, men har veldig lyst til å komme tilbake igjen og starte en helt ny character.

Jeg lurer da på en orc rogue, men så har jeg noen spørsmål:

1. Er det lurt å velge rogue om en skal gå for PvP?

2. Hvilken server er det lurt å velge om en skal gå for PvP?

Endret av Flaringo
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei.

Jeg har da "sluttet" å spille wow, men har veldig lyst til å komme tilbake igjen og starte en helt ny character.

6325711[/snapback]

1. Rogue fungerer best 1mot1. men ingen driver med 1mot1

2. har bare spilt på Burning legion og sylvanas. På BL har alle Tier2+ epics, men Sylvanas er ganske god

Skrevet
Hei.

6325711[/snapback]

Tror du burde prøve Sunstrider (EU). Det er mange norske der og mye BG 10-60..

Klassen du velger er det samme... Hvis du vil være rogue er det greit med bra guild for bedre gear(hvis du ikke går rank 14 da). Og bra guilder er ikke lette å skaffe for rogues ..

Gjest Slettet-QqZexW9o
Skrevet

Start på den nyeste serveren så slipper du å ligge så langt bak alle sammen.

Roguer er det mer enn nok av så noen guildes spam invites blir det nok ikke med det første.

Lykke til

Skrevet (endret)

etter min erfaring så virker det som warriors eier i bg, men du har jo også Warlocks, mages og hunters som har endel dmg! Rogues og shamans er det mer enn nok av for tiden! Kos deg! Bestem deg selv, vi kan bare hjelpe deg til å vite hva de forskjellige har godt for seg!

EDIT: Skrive leif!

Endret av Fylliken
Skrevet

Har selv lvlet en rogue til lvl 60 for å spille litt PvP, må si jeg ble ganske skuffet... Med bare blues holder du rett og slett ikke mål i PvP, ihvertfall ikke på den serveren jeg har roguen min på. Rogue er gøy, men har du ikke tilgang på en god guild er det ganske kjedelig.

Skrevet

Har selv en lvl 60 rogue. I gruop pvp er den så å si bortkastet, den kan jo være grei til å protecte flagget i wsg, men det er nå det.

1 mot 1 er den heller ikke veldig god, men når du får litt trening klarer man lett warrs, resten av classene finner jeg veldig vanskelig(druid og shamans har jeg 50-50% for tap og vinn)

Når det er sagt så elsker jeg roguen min, er utrolig deilig å bare stealthe forbi eventuelle motstandere =))

Gl & hf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...