The Norwegian Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Hei. Jeg har nettop kjøpt Neverwinternights, hordes of th underdark og shadows of the undrentide. Jeg har innstalert dem men når jeg skal begynne å spille HOTU sier en feilmelding at jeg må sette inn spillcdn.. jeg prøver alle men ingen av dem funker. Noen som kan hjelpe meg?
Bytex Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Kan være en bug. Finn et nocd-crack da. Så lenge du har kjøpt spillene har det jo ingenting å si om du slipper å putte i CD'ene hver gang du vil spille.
The Norwegian Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Skrevet 17. juni 2006 (endret) Kan være en bug. Finn et nocd-crack da. Så lenge du har kjøpt spillene har det jo ingenting å si om du slipper å putte i CD'ene hver gang du vil spille. 6325315[/snapback] Men det er jo bare en CD i expansion packen.. det burde i såfall være 2. noe det ikke er. men jeg skal prøve fordet EDIT: skal spille litt på vanlig først. Endret 17. juni 2006 av Acolyt3
Bytex Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 (endret) Du trenger jo uansett ikke alle ekspansjonspakkene for å spille NWN. Bare for å starte de nye kampanjene. Skal ikke være nødvendig å installere de andre i det hele tatt faktisk. Men klart, hvis du mangler en CD må du jo klage på det. Håper for din del du har kvittering. Det kan være så enkelt som at en stressa fyr i butikken glemte å putte i den siste CD'n i pakken din. De har jo alle CD'r under kassa. Endret 17. juni 2006 av Bitex
The Norwegian Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Skrevet 17. juni 2006 Du trenger jo uansett ikke alle ekspansjonspakkene for å spille NWN.Bare for å starte de nye kampanjene. Skal ikke være nødvendig å installere de andre i det hele tatt faktisk. Men klart, hvis du mangler en CD må du jo klage på det. Håper for din del du har kvittering. Det kan være så enkelt som at en stressa fyr i butikken glemte å putte i den siste CD'n i pakken din. De har jo alle CD'r under kassa. 6325322[/snapback] Haha! Jeg fikk ikke tilbud om kvittering!
Liquid_Crystal Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Når du instalerer expansion skal du spille med cd'en til den siste pakka i serien. Hvilket jeg memorerer er hordes of the underdark. prøvd det?
daniel_984 Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Du fikk uansett (!!??) med et serienummer som sto på cd-pakka/coveret. Om du ikke har rivi av dette eller memorisert dette burde det faktisk gå ann å hente siste cden enda, om han faktisk glemte å legge den i. Fordi man bruker som regel disse numrene til å leite opp hvilket spill som skal i cover, hvertfall av det jeg er vant med fra butikk.. Så det er enda håp, young padawan!
The Norwegian Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Skrevet 17. juni 2006 Når du instalerer expansion skal du spille med cd'en til den siste pakka i serien. Hvilket jeg memorerer er hordes of the underdark. prøvd det? 6325363[/snapback] Ja det er jo nettop det som er problemet!
The Norwegian Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Skrevet 18. juni 2006 Dere som har packen? Er det to cder med Hordes oF the underdark?
Bytex Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 *Hente boksen i hylla* Nei. 3 CD'r på NWN, 1 CD på hver expansion,
The Norwegian Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Skrevet 18. juni 2006 *Hente boksen i hylla* Nei. 3 CD'r på NWN, 1 CD på hver expansion, 6332816[/snapback] Ok.. fikk hjelp av en kompis som hadde samme problemet. HAn ba meg laste ned nocd, så jeg skal se om det funker. Takk for all hjelp (spesielt deg, Bitex)
xersess Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 finn crack eller cd hide... så lenge du har spelet så er det lov..
The Norwegian Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Skrevet 20. juni 2006 Lasta ned patchen og det funka fett det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå