.vision Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Jeg kjøpte nylig denne harddisken og får den ikke til å funke. Jeg ser den starte opp før jeg kommer til windows. Her står det bare at jeg har funnet harddisken.. Men jeg finner den ikke i windows. Hva skal jeg gjøre? Mvh Gunnar
.vision Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Skrevet 16. juni 2006 fra før av har jeg tilkobla: 1 dvdrom 1 dvdbrenner 2x harddisker på 80gb (vanlig IDE ata) og så har jeg koblet til en SATA2 harddisk på asus a7n8x deluxe hovedkort..
Hårek Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Du vil ikke finne en ny disk i Windows før du har lagt inn en partisjon. Du finner disken i Disk Management, der lager du partisjon. http://www.theeldergeek.com/disk_management.htm
.vision Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Skrevet 17. juni 2006 (endret) den ligger ikke der heller.. Må jeg formatere og legge inn windows på nytt og ta det derfra? Husker noe om at jeg kunne legge inn SCSI / SATA drivere når jeg legger inn windows.. det fulgte heller ikke med noen drivere.. hjelp! Endret 17. juni 2006 av mEttOx
Hårek Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Har du sjekket Device Manager (enhetsbehandling)? Finner du disken der? Finner du diskkontrolleren? Har du noen gule spørsmålstegn der?
.vision Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Skrevet 17. juni 2006 (endret) Nå fant jeg den.. trengte vist drivere.. men den har fortsatt ikke kommet opp på min datamaskin.. ja den ligger under harddisker der:P Endret 17. juni 2006 av mEttOx
.vision Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Skrevet 17. juni 2006 det ordnet seg nå! måtte bare lage en partisjon på den.. takk for hjelpen hårek!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå