Gå til innhold

Burde Kommunistiske Partier Forbys?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilken hat-propaganda er det du refererer til?

 

De stiller som demokratiske partier og vil ikke komme til makt om folket ikke vil, så hva er problemet? De stiller til debatter og avstemminger ikke til væpna revulusjon.

6317413[/snapback]

 

Vel jeg liker ikke den fucka opp politikken deres :hrm: , det er vel problemet :hmm: . Og forresten tror jeg ikke noe særlig på at de ikke oppfordrer til væpnede revelusjoner, de hyller jo kommunistpartier i andre land :thumbdown:

Lenke til kommentar

ser ingen grunn til at kommunisme osv burde forbys. prinsippet bak kommunisme er rimelig greit, bare det får gjøre jobben sin skikkelig.

 

det store problemet med kommunisme er at staten skal ha all makt, og når noen vanlige folk får makt bare fordi at de sitter i staten, så går makten i hodet på dem. dermed ender det med at de er mer opptatt av å beholde makten enn å bruke den til noe som gagner samfunnet.

 

om man da kunne bli kvitt dette problemet, skulle kommunisme klart å gjøre en god del. spesielt i utviklingsland, som en midlertidig løsning for å bygge opp fungerende infrastrukturer og skaffe arbeidsplasser mm. en ting skal kommunisme ha over demokrati: når bare en fyr styrer staten, går avgjørelser mye fortere enn om 500 skal avgjøre det samme...

 

derimot kan det diskuteres om man burde forby propaganda i stedet. virker som propagandaen er problemet her, ikke styreformen..

Lenke til kommentar
Vel jeg liker ikke den fucka opp politikken deres :hrm: , det er vel problemet  :hmm: . Og forresten tror jeg ikke noe særlig på at de ikke oppfordrer til væpnede revelusjoner, de hyller jo kommunistpartier i andre land :thumbdown:

6317453[/snapback]

 

Ja, om du ikke liker politikken deres, så er det vel bare å forby det med en gang.. :roll:

Endret av Paull
Lenke til kommentar
Hvilken hat-propaganda er det du refererer til?

 

De stiller som demokratiske partier og vil ikke komme til makt om folket ikke vil, så hva er problemet? De stiller til debatter og avstemminger ikke til væpna revulusjon.

6317413[/snapback]

 

Vel jeg liker ikke den fucka opp politikken deres :hrm: , det er vel problemet :hmm: . Og forresten tror jeg ikke noe særlig på at de ikke oppfordrer til væpnede revelusjoner, de hyller jo kommunistpartier i andre land :thumbdown:

6317453[/snapback]

Igjen, hvor hyller de kommunistpartier i andre land, hvor oppfordrer de til væpnet revulusjon? Det høres ikke ut som at du er helt oppdatert for det du beskriver høres ut som GAMLE AKP, ikke noe dratt ut fra moderne politikk.

 

Er du for politisk sensur siden du vil at vi skal forby det? I hvilket tilfelle, hva gjør deg bedre enn gamle sovietunionen?

Lenke til kommentar
Vel jeg liker ikke den fucka opp politikken deres :hrm: , det er vel problemet  :hmm: . Og forresten tror jeg ikke noe særlig på at de ikke oppfordrer til væpnede revelusjoner, de hyller jo kommunistpartier i andre land :thumbdown:

6317453[/snapback]

 

Ja, om du ikke liker politikken deres, så er det vel bare å forby det med en gang.. :roll:

6317470[/snapback]

 

Hvorfor ikke det er jo ulovelig og starte Nazistiske eller facistiske partier i Norge :mad:

Lenke til kommentar
Vel jeg liker ikke den fucka opp politikken deres :hrm: , det er vel problemet  :hmm: . Og forresten tror jeg ikke noe særlig på at de ikke oppfordrer til væpnede revelusjoner, de hyller jo kommunistpartier i andre land :thumbdown:

6317453[/snapback]

 

Ja, om du ikke liker politikken deres, så er det vel bare å forby det med en gang.. :roll:

6317470[/snapback]

 

Hvorfor ikke det er jo ulovelig og starte Nazistiske eller facistiske partier i Norge :mad:

6317479[/snapback]

Tror det har med rasismeparagrafen å gjøre. Eller manglende 5000 hjernedøde personer for å signere for opprettelse av et slikt parti.

Lenke til kommentar
Kunne du forklart nærmere hva politikken deres går ut på?

6317455[/snapback]

 

Vel kommunisme går ut på og ødelegge økonomien, og gjøre alle fattige blant annet. Kommunistiske land sensurer dette ved å utgi seg for å være "arbeiderenes paradis".

6317461[/snapback]

Ja men hvis det er politikken deres burde vi vel forby den. Du har min stemme.

 

offopic: Kunne jeg få vite hvor gammel du (Dark Archon) er?

Lenke til kommentar
Vel jeg liker ikke den fucka opp politikken deres :hrm: , det er vel problemet  :hmm: . Og forresten tror jeg ikke noe særlig på at de ikke oppfordrer til væpnede revelusjoner, de hyller jo kommunistpartier i andre land :thumbdown:

6317453[/snapback]

 

Ja, om du ikke liker politikken deres, så er det vel bare å forby det med en gang.. :roll:

6317470[/snapback]

 

Hvorfor ikke det er jo ulovelig og starte Nazistiske eller facistiske partier i Norge :mad:

6317479[/snapback]

Tror det har med rasismeparagrafen å gjøre. Eller manglende 5000 hjernedøde personer for å signere for opprettelse av et slikt parti.

6317486[/snapback]

 

Kommunismen er rasistisk men blir uheldigvis stadig beskyttet av vendstrevridde journalister og personer :mad: . Og med tanke på at AKP og RV eksisterer er det mange hjernedøde i Norge :tease:

Lenke til kommentar
Kommunismen er rasistisk men blir uheldigvis stadig beskyttet av vendstrevridde journalister og personer :mad: . Og med tanke på at AKP og RV eksisterer er det mange hjernedøde i Norge :tease:

6317499[/snapback]

Venter fremdeles på faktisk bevis på at AKP og RV er rasistiske.

Endret av Trynemjoel
Lenke til kommentar

6317461[/snapback]

Ja men hvis det er politikken deres burde vi vel forby den. Du har min stemme.

 

offopic: Kunne jeg få vite hvor gammel du (Dark Archon) er?

6317490[/snapback]

 

Vel jeg er 17år men leser bøker og andre ting for å få mer kunnskap jeg har lest "Stalingrad", "Gulag", og "Berlin - Nederlaget 1945" :)

Lenke til kommentar
Kommunismen er rasistisk men blir uheldigvis stadig beskyttet av vendstrevridde journalister og personer :mad: . Og med tanke på at AKP og RV eksisterer er det mange hjernedøde i Norge :tease:

6317499[/snapback]

Venter fremdeles på faktisk bevis på at AKP og RV er rasistiske.

6317504[/snapback]

 

Vel de hater rike folk blant annet og hvis du leser hva Marx skriver om "den internasjonale jøden" burde du få bevisene du snakker om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...