Gå til innhold

En merkelig bug


Anbefalte innlegg

Da jeg skulle hjelpe en orc hunter med å ta Zalazane, opplevde jeg noe veldig veldig rart: hun begynte å gå bakover, svømte sørover, fremdeles baklengs.

Jeg begynte å lure, for hun sa at hun followet meg, og det er ikke mulig, da hun svømte fra meg. Så spurte jeg om hun svømte, hun svarte nei.

 

Altså, jeg så at hun var langt ute i gokk, mens hun egentlig var på øya hun skulle være på. Da hun døde, fikset det seg, da. Men dette var veldig merkelig. Det skal også nevne at hun var shrinket (av Zalazane) veldig lenge. Mye lengre enn de 2 minuttene det egentlig varer.

 

 

Har dere opplevd noe lignende?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da jeg ble ganka av en lvl 60 mage, mens ei jeg spilte med klarte å gjemme seg unna, opplevde vi en merkelig bug. Jeg ble låst i ghost-form, og klarte ikke komme tilbake i live. Uansett hva hun gjorde (døde, var levende, e.l.) klarte jeg ikke å finne henne, selv om jeg stod og hoppet på liket mitt der jeg ble ganka mens hun gjorde det samme. Så sa hun plutselig "why did you die so far south?", noe som er ganske pussig siden jeg ble 1-shotta uten å ha beveget meg :/

Reconnect fiksa heldigvis biffen :)

Lenke til kommentar
Da jeg ble ganka av en lvl 60 mage, mens ei jeg spilte med klarte å gjemme seg unna, opplevde vi en merkelig bug. Jeg ble låst i ghost-form, og klarte ikke komme tilbake i live. Uansett hva hun gjorde (døde, var levende, e.l.) klarte jeg ikke å finne henne, selv om jeg stod og hoppet på liket mitt der jeg ble ganka mens hun gjorde det samme. Så sa hun plutselig "why did you die so far south?", noe som er ganske pussig siden jeg ble 1-shotta uten å ha beveget meg :/

Reconnect fiksa heldigvis biffen :)

6318402[/snapback]

 

Hvis du har problemer med å resse funker "/console reloadui" som regel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...