Fakeor Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Det samles opp Team Penger, så du kan bare Requeste på alt du vil ha så lenge det er penger! Og det er vanlig med auto request, så du kan bruke det du vil så lenge laget ditt har peng! Bah, alt går så fort, alle finder ut hvor jeg er, selv om jeg er bak en bakke! (Sensors tipper jeg)! Hadde vært kulere hvis jeg kunne sniki meg bak steder, og "snipet" noen, med våpen som 1-2 K.O. hitter! Men det funker ikke, og gjør det mindre gøy når man dør så ofte =(
Oz370 Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 læringskurven er desverre litt høy i dette spillet.. det er lett å fortså, men vanskelig å mestre helt. Men man kan ha det morro med det uansett
.tomf Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Da er det lastet ned. Hvilke servere henger dere på?
Fakeor Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 De fleste som pleier å ha 5-20 folk på hele tiden! IGN: Fakeor
Tror_Han_Er_Napoleon Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Jaa stemmer, dette her hadde jeg helt glemt, prøvde det for noen års tid tilbake hos broderen! Det rocket noe sinnsykt! Dette skal lastes ned og prøves! ^___^ Tusen tack!
Tordenflesk Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Kan ikke si jeg skjønte så mye, men (prøver å) skyter alt som er av enemy's
Tror_Han_Er_Napoleon Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Da er det lagt inn og klar til og spilles! *gni i hendene*
Whalecore Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Det er veldig morsomt, eneste er at jeg er ekstremt dårlig; dør hele tiden. Føler alltid at de jeg fighter mot har mer liv enn meg.
hugRmunR Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Det er veldig morsomt, eneste er at jeg er ekstremt dårlig; dør hele tiden. Føler alltid at de jeg fighter mot har mer liv enn meg. 6328551[/snapback] Kan være de har det og vettu... Du kan velge flere klasser etterhvert i rundene =)
Whalecore Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Det er veldig morsomt, eneste er at jeg er ekstremt dårlig; dør hele tiden. Føler alltid at de jeg fighter mot har mer liv enn meg. 6328551[/snapback] Kan være de har det og vettu... Du kan velge flere klasser etterhvert i rundene =) 6328634[/snapback] Det er jeg fullt klar over. Eks: Si at jeg og tre andre på laget mitt skyter på samme karen veldig lenge uten at han dør, men når jeg er han samme karen blir jeg eid av en fyr på det andre laget. Dårlig forklart osv. trøtt
Tror_Han_Er_Napoleon Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 lol jeg også, rånoob får juling som bare fy, men pokker så morsomt det er! :!:
.tomf Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Dette var morsomt, likte best å spille som human. <3 Men hvordan får man være commander?
Fakeor Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Når man starter en ny game, så når du velger rase og trykker play, så rett ved siden av spawn knappen så fins det en Commander knapp, trykk på den først og du blir kommandør =)
.tomf Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Fant ut at det ikke var noe for meg. Btw, første gangen jeg spilte som kommandør så ble jeg kicket og bannet. For et dårlig miljø.
Fakeor Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Mener du selve spillet eller å være kommandør? Du trenger en god kommandør for å vinne!
Tror_Han_Er_Napoleon Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Hardcore noob-haters, du må nesten dynke deg i parafin og danse fugledanset om du skal bli innviet i sånt, men så er det bare rappkjefta 13-åringer som sitter der og deler ut kommentarer. ;p
Whalecore Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Hardcore noob-haters, du må nesten dynke deg i parafin og danse fugledanset om du skal bli innviet i sånt, men så er det bare rappkjefta 13-åringer som sitter der og deler ut kommentarer. ;p 6331094[/snapback] Hehe, ja, fikk hørt det jeg også når jeg var commander. "RESIGN PLXZ!" "learn to play lol" Men gøy? JA, DRITBRA
Yuven Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Dette er et av mine yndlings spill! jeg prøvde det for første gang for noen år siden, men det ble slettet. men nå skal jeg prøve på nytt!
Yuven Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 (endret) http://www.notforidiots.com/SEP-2C/SEP-2C.exe linken virker ikke! pluss at jeg får en melding: Feilmelding.bmp Endret 7. august 2006 av Yuven
Zappy Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Spillte også dette for noen år siden. Det gøyeste er uansett bue vs bue helt i begynnelsen. Der er det skill som teller ^^.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå