Gå til innhold

Er Corsair Value god ram?

VidarLH

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg sitter her på komplett med pcbyggeren der og bygger meg en pc med am2socket.

jeg har x2 4200+,7900gt og dette hovedkortet...

Men problemet er at det kun er corsair value ram der..

Jeg lurer da på om den er god nok? Jeg overklokker kun litt prossesor og litt skjermkort.. bare noe smågreier med andre ord..

Men maskina er ei spillmaskin og den skal være stabil i spill..

Endret av VidarLH
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

jeg ser meg storfornøyd med value ram min, som da er kingston og ikke du du viser til er 2x512Mb 3.3.3.8 200Mhz @ 2-3-3-7 213Mhz og er stofornøyd med det

oi glemte å se at du brukte AM2 som da er DDR2, men jeg vil anta de også er like gode i klokke veien som DDR1

Endret av Lucifer89
Skrevet
Så value ram er bra nok til en som spiller og ikke skal overklokke rammen?

6326355[/snapback]

Ja, jeg mener at det bra nok. Men ettersom jeg har fått med meg har X2-serien en offisiell minnehastighet på DDR2-800, så jeg ville ha vurdert å kjøpe DDR2-800 hvis ikke prisforskjellen er for stor.
Skrevet
Så value ram er bra nok til en som spiller og ikke skal overklokke rammen?

6326355[/snapback]

Ja, jeg mener at det bra nok. Men ettersom jeg har fått med meg har X2-serien en offisiell minnehastighet på DDR2-800, så jeg ville ha vurdert å kjøpe DDR2-800 hvis ikke prisforskjellen er for stor.

6326447[/snapback]

Hvordan er disse? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=321028&cks=ACC

Skrevet

Jeg vil tro at de brikkene er meget bra, og 2300 for 2GB er jo ikke så veldig dyrt. Har dessverre ikke sett noen konkrete tester av de brikkene, men Corsairs nåværende DDR2-offensiv virker rett og slett overbevisende på meg. Det er nok det merket som får klart mest omtale i entusiastverden i øyeblikket.

Skrevet
Jeg vil tro at de brikkene er meget bra, og 2300 for 2GB er jo ikke så veldig dyrt. Har dessverre ikke sett noen konkrete tester av de brikkene, men Corsairs nåværende DDR2-offensiv virker rett og slett overbevisende på meg. Det er nok det merket som får klart mest omtale i entusiastverden i øyeblikket.

6326974[/snapback]

Har ikke komplett noen andre gode i samme prisklasse? jeg må ha noen de har på lager

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...