Gå til innhold

Godt utstyrt toppmodell


Anbefalte innlegg

Superbømp, men er det noen som har noen formening om hvorvidt jeg kan kjøre dette kortet på min Pentium D 805? Den er jo oppgitt til å være på 1066/800 FSB, mens 805 er på 533 (og skal seff klokkes til krampa tar den)... Slik jeg forsto det fra manualen, skal det gå an så stille frekvensen mellom 100 og 450 :hmm: Vil så gjerne ha dette kortet med hensyn på videre oppgraderinger :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Intel 975x har offisiell crossfire-støtte, og nVidia har sagt at de ikke vil støtte SLi på ikke-nVidia-kort etter det jeg har fått med meg.

6495591[/snapback]

Stemmer, men det finnes uoffisielle drivere "der ute" som muliggjør SLI på kort som ikke baserer seg på en nVidia-grafikkprosessor.

Endret av Dahl
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Støtter det crossfire da ?

6495569[/snapback]

Ifølge artikkelen støtter det Crossfire, ja. Og da er vel oddsen for SLI-støtte lik null komma null ;)

6495580[/snapback]

 

SLI er bekreftet å funke helt fint med kortet.

 

Men... nå har Nvidia begynnt å låse driverene side, de aller nyeste betaene altså. Med andre ord vil du nok trenge hackede drivere for å kjøre SLI her i framtiden. Det skal nok dog veldig lite til for å fjerne restriksjonen, men det vil ikke funke ved default (eller ihverfall gjør det ikke det med de aller siste betaene, mens det funker fint med eldre drivere).

 

-Stigma

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...