Gå til innhold

trenger hjelp her

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det betyr at du charn din ikke har logget ut enda, skjer med meg vis spillet klikker, og jeg må logge inn på nytt...

Skrevet
hver gang jeg prøver å logge på kommer det opp melding som (nede på bildet), må prøve ca 10ganger før jeg kommer inn, lurer p om noen vet hva det er(ikke noe galt med nette)

6311337[/snapback]

kan være noen som spiller på din character?

Skrevet (endret)

Om du ikke ble disconnected i forkant av at du får den beskjeden (og prøver å logge inn igjen etterpå) kan det tyde på at noen andre spiller på kontoen din. Men om du nettopp alt+f4'et, eller ble disconnected, er det der en helt vanlig beskjed som patch 1.11 fjerner.

Endret av Pug
Skrevet
hver gang jeg prøver å logge på kommer det opp melding som (nede på bildet), må prøve ca 10ganger før jeg kommer inn, lurer p om noen vet hva det er(ikke noe galt med nette)

6311337[/snapback]

kan være noen som spiller på din character?

6311500[/snapback]

Hvis noen bruker accounten din, og du logger på blir han som spilte DC'a og du må sannsynligvis vente ene liten stund.

Du har ikke leid inn noen keke's?

Skrevet

det kan nok ikke være noen som spiller på kontoen din. fordi med en gang du logger inn, vil "den som spiller på kontoen din" logges ut i god tid slik at du ikke får den meldingen. hadde 2 kamerater som delte konto og drev på slik, ble bare masse av- og pålogging :p

men jeg får den samme meldingen hvis jeg blir dc'a og vil kjapt inn igjen :thumbdown:

Skrevet

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Skrevet

Ingen speller på accounten hans, lol.

To stykker kan ikke være logga inn på samme account samtidig.

Mest sannsynlig har han DC'a og charen hans har ikke lagga ut.

Skrevet

Det som Omar skrive er helt rett.

Jeg fikk den meldingen der hauger av ganger før pga dc. Fulgte med på ruteren og der slutta dsll sync å lyse. Det betydde hos meg linje brudd. Som regel er det din isp som tuller, du mister linja og spill motoren henger i ca 3min fordi den tror din char fortsatt er innlogget. . Vent litt prøv igjen er mitt råd.

Skrevet

NEI, det Omar skriver er ikke rett...

Utifra det OP skriver virker det mest som at noen spiller på kontoen hans og blir disconnected når OP prøver å logge på. Da vil charen ikke bli logget ut på en liten stund og OP får opp slik feilmelding som han gjør. Akkurat det samme som skjer om man selv blir dc'ed

Skrevet

Afaik, så er det Omar skriver rett. Fann det ut da kameraten min og broren hans enda delte acc. :p

Uansett, er bare å logge inn og ut med en alt så fikser du problemet.

Skrevet

folkens, hvis man blir disconnected, så må man vente vanlig utloggingstid, dvs 20 sekunder.

dvs hvis du blir disconnected kan du fint logge inn på kontoen, men vent 20 sekunder med å logge inn på characteren. det er alt.

Skrevet
Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt!

6311861[/snapback]

Stenges.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...