Gå til innhold

Proffe som henger etter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Lurte på om noen hadde lyst å diskutere med meg om hvem som liksom henger litt etter av de proffe folka. Selv syns jeg HeatoN guller litt og ikke akkurat er den store helten folk skal ha det til. Har sett mye bedre en det mange ganger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du lurte på om noen (det gjelder også meg) hadde lyst til å diskutere dette emnet, jeg sa derfor ifra at jeg ikke kunne tenke meg det.

Jeg synes forøvrig progameren Lord^ henger litt etter for tiden, anonyme kilder forteller meg at det kan ha noe med at han ikke praccer nok for tiden, og at alt han bruker tiden sin på er å laste ned pron og warez.

Jeg kan komme tilbake med flere nyheter så snart jeg får dem.

Skrevet
Jeg spilte med en som het Heaton i går, tror ikke det er samme fyren, virket ikke så veldig god.

6322010[/snapback]

Lurer på hvor mange heaton's jeg har sett..

Eller cHeaton.... +++

Skrevet
Jeg spilte med en som het Heaton i går, tror ikke det er samme fyren, virket ikke så veldig god.

6322010[/snapback]

Lurer på hvor mange heaton's jeg har sett..

Eller cHeaton.... +++

6324206[/snapback]

Antagelig ikke like mange som meg :p

Skrevet

Leste i Se&Hør at toranv og Lord^ ble kicket ut fra PiP ( Ponnies in Pyjamas) etter de hadde møtt fulle opp på pracc. Og at de begge cheater er det ingen tvil om, har 300gig med cheatermovies.

Skrevet

Proffen zeeLt henger ganske etter da pcen hans gikk i luften etter å ha sølt cola inn i pcen. Nå sitter han på biblotekets pcer og gamer, men det er sjelden han får tid til å gå ned dit :p

Så jeg krysser fingrene for at zeeLt skal få seg ny pc og starte det inaktive livet med CS ijen :D

Skrevet

Noen som husker historien om Sigga? Han var en av de mest respekterte cs-spillerne i norge, og var på vei til å få en fast plass i Catch-Gamer . Men etter en skikkelig chickfight med søstra, fikk han så store skader at det resulterte i pipestemme resten av livet.

Deretter gikk det bare nedover i livet med Sigga, og han gamer nå for cheaterklanen #hw.mix sammen med izoren og haakie.

Ryktes at Sigga sliter med VT-angst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...