Gå til innhold

Må man ha second profession?

Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132
Skrevet

Som topic sier... Må man ha second profession for å komme seg videre i spillet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+214asdf125
Skrevet

Men det betyr ikke at du må bruke secondary professionen din

Skrevet (endret)
Men det er anbefalt at du bruker den.

6316828[/snapback]

Spørs jo hva du er da :)

Om du Farmer med en warrior så bruker man second proffesion

W/Mo

Min elementalist bruker jeg sånn ca aldrig second proffesionen min

Bruker bare second proffesion til å cappe mest mulig elite skills

Endret av MongoMan
Skrevet
Og du er tydeligvis ikke noe spesielt god.

6330986[/snapback]

/ age

600 hours

6331046[/snapback]

jeg har en mesmer som main character, har monk som sec prof, bruker det nesten aldri, nesten bare for å ha med res i mission og sånnt.

hvorfor tror du man kan ha monk som primary profession?

Skrevet

6330986[/snapback]

/ age

600 hours

6331046[/snapback]

/age 1100. Jeg er pr0.

Im pr0, im h0t, im everything you'r not!

Nagina tools som har snart har 3000 timer ingame på 9 måneder, må da vitterlig være helt uber haxxxxxxor maxxxor korean pr0 gam0r with n0 lifez0r?

Neppe. Blir det samme som pensjonister som sier: Jæ har levd i 90 år, jeg veit alt mye bedre enn deg. Sorry, thats wrong peeps.

Gjest Slettet+214asdf125
Skrevet

Det er mange gode buildalternativer som ikke trenger secondary profession for å fungere. Man blir ikke automatisk bedre av å bruke en secondary profession-skill.

Skrevet

Nei, men er du dum nok/dårlig nok til å velge ett secondary yrke som du ikke bruker skills fra er det noe rart. Spesielt om du har 600 timer ingame. Som munk velger man secondary med energikontroll, som warrior noe med skade/survival eller andre ting.

Skrevet (endret)
som warrior noe med skade/survival eller andre ting.

Ja, slik som ele, da kan du først bruke Frozen Burst, deretter bruke spells som Inferno eller Phoenix. De kommer ikke unna det andre spellet, fordi etter Frozen Burst beveger de seg senere. Alternativt kan du bruke Mark of Rodgort sammen med et Fiery Dargon Sord for massiv degen. Mark of Rodgort er ikke noe særlig dyr, det er heller ikke noen av de andre spellsene fra ele-linjen. Derfor kan de fint bruker på en warrior, selv om de har bare 25 energi.

Alternativt kan du være monk som second, da får du mange fine spells, som Mending, Healing Breeze, og ikke minst Heal Area. Sistnevnte er veldig fin når du tanker mange mobs. Du får også en fin elite, som heter Healing Hands. Med den er du usårlig i en ganske lang periode. Grunnen til at du skal ha med så mye healing er jo fordi du vil ikke være avhengig av en monk?

Endret av DurinVIII
Gjest Slettet+214asdf125
Skrevet
Nei, men er du dum nok/dårlig nok til å velge ett secondary yrke som du ikke bruker skills fra er det noe rart. Spesielt om du har 600 timer ingame. Som munk velger man secondary med energikontroll, som warrior noe med skade/survival eller andre ting.

6335561[/snapback]

Skjønner ikke helt logikken i at man er dum/dårlig dersom man ikke bruker skills fra secondary profession. Skal man ha energikontroll som monk kan man forøvrig ta mesmer, da warriorskills så og si krever at du er tank i tillegg. Det er mange builds man kan bruke der man ikke bruker skills fra secondary profession, betyr dette at man er dum og/eller dårlig dersom man bruker slike builds?

Det er fint at du klarer å se at folk ikke er gode sånn uten videre, du er tydeligvis veldig god.

Skrevet (endret)

Eirik er jo Über haX0rz münkzor #1!

Det han mener er at det er ikke så smart å velge et second prof som du ikke har tenkt å bruke.

Du missforstod litt hva han mente.

Eirik er ikke god, fordi: Theres no I i IWAY. Neida, GW er lagspill og ikke Solo spill, derfor ser jeg sterkt ned på de som farmer.

EDIT: faen Eirik, du har spillt mer enn meg i det siste, farter rundt med /age på 965 på snart 14 måneder eg nå.

Endret av Morfiril
Skrevet
HAHA, stomped noobface. For tre måneder siden hadde du 700 timer, mens jeg hadde fem hundre =)

6345155[/snapback]

det sier vel litt om livet ditt :ermm:

6345185[/snapback]

Jau, det gjør det. Allikevel er jeg svært fornøyd. Jeg har blitt evig bedre på multitasking i løpet av de tre månedene, værst i svært godt humør, og generelt sett har perioden vært en god periode.

Men det som faktisk sier mest om noens liv er at du faktisk bruker 10 sekunder på å poste det du postet.

Skrevet

6330986[/snapback]

/ age

600 hours

6331046[/snapback]

/age 1100. Jeg er pr0.

Im pr0, im h0t, im everything you'r not!

Nagina tools som har snart har 3000 timer ingame på 9 måneder, må da vitterlig være helt uber haxxxxxxor maxxxor korean pr0 gam0r with n0 lifez0r?

Neppe. Blir det samme som pensjonister som sier: Jæ har levd i 90 år, jeg veit alt mye bedre enn deg. Sorry, thats wrong peeps.

6332568[/snapback]

åja, du kjenner også nagina, er han en slags gw kjendis i norge eller? :p

btw, hva heter du ingame og hva heter guilden din?

(jeg har bare spilt i stusselige 800 timer, dobbelt så mye som battlefield 2)

:)

Skrevet
værst i svært godt humør

6345810[/snapback]

Pfft, du har kronisk PMS.

Btw Pappmann, hvilken guild er du i? Ser deg hele tiden på vent, da vi i GoG bruker den som guilden din har.

Eirik heter Eirik Bloodbane og er medlem i The Wailing Lords, norges nest beste PvP-guild for øyeblikket :tease:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...