Gå til innhold

Skjermkort med dual-link DVI

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har oversikt over hvilke skjermkort som har dual-link DVI? Vurderer en 30" Dell... Er det alle i 7000-serien, eller bare topp-kortene? Er det eventuelt noen relativt billige kort som har det, eller kanskje noen uten vifte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg anntar at du ikke skal spille?

jeg tror ikke det er noen lister, men en del kort har det tror jeg, jeg mener mitt kort har det, om enn bare på den ene porten (6800 Ultra) men så bruker jeg CRT skjerm da... :cool:

Skrevet
Noen som har oversikt over hvilke skjermkort som har dual-link DVI? Vurderer en 30" Dell... Er det alle i 7000-serien, eller bare topp-kortene? Er det eventuelt noen relativt billige kort som har det, eller kanskje noen uten vifte?

6306425[/snapback]

Tja...

Vil anbefale XFX sitt GeForce 7600GS. Der har du to dual-link DVI plugger, og kortet er pasivt kjølt.

Skrevet

Glimrende, nå er vi i gang her :)

Så kommer neste spørsmål: Jeg har to datamaskiner jeg bruker til daglig, og Dells 30" har bare én kontakt. Er det noen som har noen ideer på en enkel og rimelig måte å få til å koble to datamaskiner til én skjerm på, som inkluderer støtte for dual-link DVI? Eller er det bare noe en kan få til i drømmeland?

Har sett på noen KVM-svitcher, og det ser ikke utpreget lovende ut...

Skrevet

det skal visst være en løsning som tillater at skjermbilde sendes over en nettverkskabel, ellers, så kan du jo kjøpe deg et par brytere og trekke frem loddebolten ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...