Gå til innhold

playtime fra 1-60

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

tenkte jeg skulle lage en tråd for og spørre hvor lang tid dere brukte til lvl 60 med første karakter . fant ingen annen tråd om detta så lager en :p

jeg for min del 16 dager med shadow priest uten rested xp bare questing.

Endret av neoman
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

En kompis av meg bruker 8-10 dager, dette er riktignok ikke med den første characteren. Han får mesteparten av xp'n fra questing, han gidder ikke grinde... Den siste jeg så han levelet var en shadow priest...

Endret av blackbrrd
Skrevet

8-10 dager er meget bra. er folk som har greid det nedi 4.. men og grinde xp i timesvis er møkk kjedelig.da får man heller bruke litt lenger tid på og queste kan man alle questene kan det gå riktig så fort.

Skrevet (endret)
9 dager på huntern...

Hørte rykter om en koreaner som brukte 4 EKTE dager på 1-60.

Ikke at jeg tror det på noen måte går an men.

6305404[/snapback]

Mener dette stemmer... det var ikke en, det var 4 koreanere som spilte på shift :D

EDIT: Spille, bytte koreaner til nummer 2, spise, sove, spille osv

Endret av Xtra
Skrevet (endret)

spiller de på shift skjønner jeg .. 4 dager minimumm ja.. 20 timer til lvl 30..

50 timer til lvl 40 ..og til slutt 116 til 60 er ganske umulig :p

Endret av neoman
Gjest medlem-98241
Skrevet

26 dager med den første (og eneste) jeg fikk til 60. Føler meg litt tregere enn dere andre.

Skrevet
26 dager med den første (og eneste) jeg fikk til 60. Føler meg litt tregere enn dere andre.

6305427[/snapback]

26 dager her også. Jeg levlet kanskje treigt, men koste meg med spillet. Da WSG kom spilte jeg masse der, osv. Jeg driter i /played, egentlig. Man skal kose seg med WoW, og da er /played uviktig, i mine øyne. :thumbup:

Skrevet

Har rundt 16 dager no. Er lvl 58. Desse siste lvlene har gått latterlig seint. Henger for det meste i IF, grinder av og til og går litt i instancer.

Får kanskje rundt 20 dager played før eg er 60.

Skrevet (endret)

bikka over 23 dager på min første 60.

men på min andre 60 datt jeg nedi 10.5dager ;

edit; faktisk 9 dager og 19 timer, warrior.

Endret av KillerX
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Jeg ble lvl 51, så ga jeg opp. Tok for lang tid. :p Hadde en playtime på 8 dager eller noe sånt.

En kompis av meg dinga nettopp lvl 60 med en rogue, da hadde han en playtime på 5 dager og 3 timer!

Skrevet

27 dager med første til lvl 60, vet det er treigt men koste meg med spillte. I tillegg hjalp

jeg mange av vennene mine med quests og instancer slik at de kunne ta meg igjen i lvl :).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...