Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Oblivion 'genererer' fiender etter hvilken Level spilleren er på. Det jeg lurer på er om spillet tar hensyn til Minor Skills, siden det jo er mulig (ihvertfall i teorien) å få 100 i flere/alle Minor Skills selv på Level 1. Vil jeg møte bra motstand selv på Level 1 dersom jeg har høye nivåer på mine Minor Skills?
Mompen Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Jeg mener at fiendene stiller seg etter din nåværende level. Minor skills skulle vel ikke han noe å si, kun din egen level
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Mobs stiller seg etter character level 6303320[/snapback] Så dersom de kun har ting du aldri bruker som Major Skills (og derfor ikke går opp i Level) vil du ende opp med en tilnærma uovervinnerlig karakter (og et noe kjedelig spill) ?
-Tord Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Går ut i fra det. Du kan jo trene majorskills også, men la være å sove.
Rescue me Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Går ut i fra det. Du kan jo trene majorskills også, men la være å sove. 6306733[/snapback] gjør det med en chareter, men er litt kjedlig siden jeg finner så dårlige ting da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå