Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Tenkte å bestile canaldigital?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har tenkt å bestille canaldigital 10000/1000 kibt. Men jeg har aldri hatt det. Noen av dere som kan forkalere meg ting om det? Tenker på om du detter mye ut av internett. Om du ligger på den linjen som du skal. Også om du har mye problemer med andre ting om canaldigital? Kan noen svare meg på det? Om jeg burte ha det eller ikke?

Mvh Kenneth:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har en kamerat som har Canal Digital og han er og jeg siterer " ekstremt fornøyd" :)

Det han er mest fornøyd med er at han aldri har måtte ringt kundeservicen pga at det har aldri vært problemer :) han har forresten 4000/1000kbps :D Så du kan trygt velge Canal Digital som din ISP :w00t:

Mvh Benjamin

Endret av bonil69
Skrevet

Jess så canaldigital er bra asså:p? hehe.. Det jeg er redd for å bestille nye ting fra nye steder som jeg ikke vet noen ting om er sånn problemer med å dette ut osv.. Men skal jo ha det uansett så får vel merke ossen det er;) Men takk for hjelpen:D

Mvh kenneth

Skrevet

Har selv hatt 4000/2000 linje fra Canal Digital (borettslagsavtale) og har kun hatt ett avbrudd og det var modemet som røyk. Suveren linje og ikke minst upload som man blir veldig fort glad i :)

Skrevet

nei, tenkte at hvis jeg kjøper da en router som er trådløst så blir jo det veldig mye at jeg komme til å dette ut og sånt hvis jeg sitter litt for langt unna? for den tar så , å så mange meter gjør den ikke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...