Gå til innhold

Nytt skjermkort | 7600gt? | "rent nVidia kort?"


v0lume

Anbefalte innlegg

å legge til 300 kroner frister, men av en eller annen grunn har jeg forholdet MSI=dårlig kvalitet, hvordan er kvaliteten på de to kortene som her er blitt omtalt? (XFX og MSI)

 

vil jeg i det hele tatt merke noe forskjell i ytelse og grafikk fra 7600 og 7900??

 

det forje skjermkortet mitt røyk grunnet en lite dunk i bordet (MSI kort)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nevnt tidligere i tråden at det ikke finnes rene nvidia kort!

 

Jeg tror.. jeg skal ikke si helt sikkert, men jeg har et rent nvidia kort! Finner ingen andre logoer på kortet mitt, ikke i systeminformasjonen! Det står bare nvidia! Vanligvis pleier det å stå de som lager viftene osv. også?

 

Men nå jeg leiter etter kortet mitt der jeg kjøpte det.. har de det ikke lenger :dontgetit:

 

Jeg har et nvidia GeForce 6800GT kort...

 

mvh

 

Andak

Lenke til kommentar
så litt på dette fra asus

 

her har du jo 3 års garanti, det har ikke msi kortet..

og skal skaffe meg asus hovedkort

 

Hva synes dere  :roll:

6341514[/snapback]

Hva er det du tøver med? Både MSI, Asus og de fleste andre følger referansedesignet til nVidia på sine standard 7900GT kort. Er stortsett bare klistremerket på viften som er forskjellig. Ta det billigste. Og det er MSI sitt 7900GT som er på ukens tilbud

 

I tillegg er ikke Asus kortet på lager. Det er 9 MSI kort igjen. Kjøp før det er for sent! Det er jo et kupp

 

Rettelse, MSI kortet var ukens tilbud i forrige uke. Men prisen er fortsatt den samme som på ukens tilbud. Men den vil garantert gå opp igjen så straks de har tømt lageret.

Endret av OcMax
Lenke til kommentar
kupp på hele 100 kroner?

6341638[/snapback]

Det er vel nesten 200,- Kroner i forskjell? Du får ikke billigere 7900GT. Og det er i utgangspunktet helt identisk med Asus kortet bortsett fra at det er annet klistremerke på kjøleren, det er på lager og det er billigere! Så skynd deg før det blir utsolgt eller går opp i pris!

 

Men hadde jeg vært deg så hadde jeg vurdert X1800XT fra komplett til samme pris http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=320347

 

Dette fordi X1800XT driver Oblivion mye bedre. Og fordi det kan kjøre HDR og AA samtidig. Jeg bestilte selv et 7900GT fra PS data på ukens tilbud. Får det i morgen. Men angrer litt på at jeg ikke tok et ATI kort. Er litt lei av nVidia kort nå. Kunne tenkt meg å prøvd noe nytt. Men det er klart, MSI kortet skal moddes og overklokkes til 7900GTX nivå :p

Endret av OcMax
Lenke til kommentar

Fikk MSI kortet mitt i dag. Og det ser ikke ut som på bildet. For det første er mitt kort rødt. Og for det andre har det en større kjøler som også kjøler RAM-brikkene :) Så ja, dette kortet for den prisen er et kupp. Billig og bedre kjøler enn referanse designet.

 

En av bakdelene med 7900GT kortene er at vifta kjører på full hastighet hele tiden. Tror nesten alle har dette problemet. Jeg skal uansett modde en NV Silencer5 Rev.3 og bruke. Skal jo voltmodde det.

Endret av OcMax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...