Gå til innhold

Thunderfury på hunter, latterlig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Likte denne jeg : "Gawd...wait til there's a legendary bow, THEN the MTs will find their voice "PLZ I NED I NED DIZ BO SO BAD CUZ IT HAZ DA 13 STAMINAZ ON IT PLZ I NED 4 TANK"."

Skrevet
ja, MT burde hatt bindings i banken i noen år før han fikk skaffa sverdet. Da hadde alle vært glade

6305439[/snapback]

main tank HAR jo begge bindings i banken i følge posten på siste side der. Ser ikke helt problemet...Hvis fyren har bindings, men ikke ressursene, og resten av guildet ikke gidder å hjelpe ham, hvorfor skal da hunter ikke få dem, som kan få TF med en gang (dere mener vel ikke seriøst at hunteren burde ha "sponset" mats på MT alene?)

Skrevet
Måtte bare være en night elf hunter :p

Var litt rare kommentarer han MT'en kom med, om at "Quel'Serrar works for me" og så videre.

Fikk right bindings sist uke selv, selv om Eskhandar's Right Claw funker fett, passer jeg ikke på TF.

Et av argumentene var også at hunteren hadde nok penger, mens warrioren ikke hadde? Er vel en smal sak for en guild å gå sammen i å farme litt krystaller og annet snacks vel.

6301659[/snapback]

er vel så mye som 2 huntere på talni som har thunderfury ;)

Skrevet
ja, MT burde hatt bindings i banken i noen år før han fikk skaffa sverdet. Da hadde alle vært glade

6305439[/snapback]

main tank HAR jo begge bindings i banken i følge posten på siste side der. Ser ikke helt problemet...Hvis fyren har bindings, men ikke ressursene, og resten av guildet ikke gidder å hjelpe ham, hvorfor skal da hunter ikke få dem, som kan få TF med en gang (dere mener vel ikke seriøst at hunteren burde ha "sponset" mats på MT alene?)

6308285[/snapback]

oj satan, så ikke at det var flere isder :blush:

Skrevet

Var litt rare kommentarer han MT'en kom med, om at "Quel'Serrar works for me" og så videre.

Fikk right bindings sist uke selv, selv om Eskhandar's Right Claw funker fett, passer jeg ikke på TF.

Et av argumentene var også at hunteren hadde nok penger, mens warrioren ikke hadde? Er vel en smal sak for en guild å gå sammen i å farme litt krystaller og annet snacks vel.

6301659[/snapback]

6308314[/snapback]

2? jeg vet bare om Rager, som var i MLC, men han har jo solgt accounten sin til en komplett noob.

Skrevet (endret)

Så må jeg legge til at det er utrolig mange merkelige folk på Talnivarr. Vigmo gikk rundt med bindings i backpacken i utallige månder og orket ikke skaffe seg arcanite barsa... Hva er vitsen med å ta bindingsa når du ikke gidder farme mats?

Edit:

Så må jeg også si at MLC har klart å gi bindings til både en hunter og en paladin.

https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...e=post&id=63676

https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...e=post&id=63685

hentet fra: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=550108&st=40

Endret av Jungldyr
Skrevet

6305439[/snapback]

6308285[/snapback]

Hvis ingen gidder å hjelpe maintank med å skaffe thunderfury kan du lik så godt bare disbande siden de tydelig ikke liker å avansere i endgame..

Skrevet

6301659[/snapback]

6308314[/snapback]

2? jeg vet bare om Rager, som var i MLC, men han har jo solgt accounten sin til en komplett noob.

6319059[/snapback]

Ja viste om rager, men så en kar med thunderfury her om dagen, han var hunter... husker ikke guild desverre

Skrevet (endret)
Mulig fordi det er elendig for huntere da o-haavard?

En på Kazzak/gamle Daggerspine hadde thunderfury og: Arla, Dwarf Hunter <Guardians> Visstnok hadde de prestert å gi 4/4 første bindings til huntere :D Det er utenfor min fatteevne.

6302150[/snapback]

Da rekker evnen din i så fall ufattelig kort! Hvis du tenker deg litt om så droppet bindings lenge før det var klart hva man fikk av de, ergo var det en risky investering mens man selv trengte tier 1 set. Det var rett og slett ingen enn huntere som ville ta den risken, og med et åpent dkp system så får man kjøpe det man vil.

Når man i tillegg ikke kan gi itemene fritt rundt, de er tross alt BoP, og Arla var den eneste i raidet som hadde den første bindingen når den andre endelig droppet, så var det et rimelig lett valg når man ville få en person i raidet med den pga debuffen som på den tiden var über!

Og elendig for hunters? I think not!

EDIT: Bah, ser at du har fått svar tidligere, men poenget er der likevel.

Endret av bamsefar
Skrevet
Mulig fordi det er elendig for huntere da o-haavard?

En på Kazzak/gamle Daggerspine hadde thunderfury og: Arla, Dwarf Hunter <Guardians> Visstnok hadde de prestert å gi 4/4 første bindings til huntere :D Det er utenfor min fatteevne.

6302150[/snapback]

Da rekker evnen din i så fall ufattelig kort! Hvis du tenker deg litt om så droppet bindings lenge før det var klart hva man fikk av de, ergo var det en risky investering mens man selv trengte tier 1 set. Det var rett og slett ingen enn huntere som ville ta den risken, og med et åpent dkp system så får man kjøpe det man vil.

Når man i tillegg ikke kan gi itemene fritt rundt, de er tross alt BoP, og Arla var den eneste i raidet som hadde den første bindingen når den andre endelig droppet, så var det et rimelig lett valg når man ville få en person i raidet med den pga debuffen som på den tiden var über!

Og elendig for hunters? I think not!

EDIT: Bah, ser at du har fått svar tidligere, men poenget er der likevel.

6330038[/snapback]

Tror du må tenke på nytt. Bortsett fra når Hunteren er i meele (som er særdeles sjeldent ihvertfall i PvE) så er ikke Thunderfury særlig bedre enn dette Holy War Sword of the monkey. Resistancen er grei, men alikvel bare høyst nødvendig på et par bossencounters i spillet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...