Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

The Descent kommer jeg ALDRI til å se igjen.... Det er den mest tragiske filmen jeg noen gang har sett.

7653520[/snapback]

Vennligst utdyp. :ohmy:

7653575[/snapback]

 

 

 

Vel, den handlet om en gruppe med damer som skulle på huleutforskning i en kjent hule, men hun ene likte ikke den hulen så hun tok dem med til en hule som ingen hadde lage guide til. I den hulen var det noen rare skapninger som ikke kunne se, så de jaktet med hørselen. I filmen skjedde det ganske lite og i slutten kom ei av damene ut av hulen, men det viste seg at hun bare hadde drømt.

 

Endret av Limited_Edition
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Slither - gud så elendig, Wannabe zombie film av noe slag..

 

og amerikanerne redder verden nokk en gang! :laugh:

7653632[/snapback]

 

Zombie film? Trodde den involverte saker og ting fra verdensrommet som tok over mennesker, noe ala Invasion of the Body Snatchers. Nå har jeg ikke sett filmen enda, men ut i fra det jeg har sett og lest om den, så har jeg ikke fått følelsen av noen zombie film. Skal kjøpes når jeg returnerer til byen mellom de 7 fjell.

Selvfølgelig redder amerikanerne verden, den er laget i Amerika. Skulle de satt danskene på jobben?

Lenke til kommentar
The Descent kommer jeg ALDRI til å se igjen.... Det er den mest tragiske filmen jeg noen gang har sett.

7653520[/snapback]

Vennligst utdyp. :ohmy:

7653575[/snapback]

 

Vel, den handlet om en gruppe med damer som skulle på huleutforskning i en kjent hule, men hun ene likte ikke den hulen så hun tok dem med til en hule som ingen hadde lage guide til. I den hulen var det noen rare skapninger som ikke kunne se, så de jaktet med hørselen. I filmen skjedde det ganske lite og i slutten kom ei av damene ut av hulen, men det viste seg at hun bare hadde drømt.

7653655[/snapback]

 

Syntes Descent var meget bra jeg... jaja... hver sin lyst :)

Lenke til kommentar
Slither - gud så elendig, Wannabe zombie film av noe slag..

 

og amerikanerne redder verden nokk en gang! :laugh:

7653632[/snapback]

 

Zombie film? Trodde den involverte saker og ting fra verdensrommet som tok over mennesker, noe ala Invasion of the Body Snatchers. Nå har jeg ikke sett filmen enda, men ut i fra det jeg har sett og lest om den, så har jeg ikke fått følelsen av noen zombie film. Skal kjøpes når jeg returnerer til byen mellom de 7 fjell.

Selvfølgelig redder amerikanerne verden, den er laget i Amerika. Skulle de satt danskene på jobben?

7653673[/snapback]

 

jeg sa wannabe, de oppførte seg som zombier i andre filmer, men det er sant som du sier om handlinen, alikevell, patetiske greier. ikke verdt penga engang..

Lenke til kommentar
The Descent kommer jeg ALDRI til å se igjen.... Det er den mest tragiske filmen jeg noen gang har sett.

7653520[/snapback]

Vennligst utdyp. :ohmy:

7653575[/snapback]

 

Vel, den handlet om en gruppe med damer som skulle på huleutforskning i en kjent hule, men hun ene likte ikke den hulen så hun tok dem med til en hule som ingen hadde lage guide til. I den hulen var det noen rare skapninger som ikke kunne se, så de jaktet med hørselen. I filmen skjedde det ganske lite og i slutten kom ei av damene ut av hulen, men det viste seg at hun bare hadde drømt.

7653655[/snapback]

 

Hmmm... Jeg synes nå The Descent er noe av det beste som har kommet de siste åra. (I sin sjanger) :cry: Jeg SKAL så absolutt se den igjen :p

Lenke til kommentar
The Descent kommer jeg ALDRI til å se igjen.... Det er den mest tragiske filmen jeg noen gang har sett.

7653520[/snapback]

 

Filmen er dårlig ja. Men den ene scenen når man ser det ene dyresaken i rett bak hu ene dama. Da skvatt jeg NO SYKT!! værste scenen jeg har sett på lenge.

Lenke til kommentar
The Arrival

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Joda, filmen starter bra og fint. Jeg aner fred og ingen fare. Plutselig spretter det et par rare alien bein ut av en kis. Da skrudde jeg av. Jeg liker realistiske filmer.

7661566[/snapback]

 

du liker realistiske filmer, så du ser en film om aliens? ok, den er grei..

Lenke til kommentar
The Arrival

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Joda, filmen starter bra og fint. Jeg aner fred og ingen fare. Plutselig spretter det et par rare alien bein ut av en kis. Da skrudde jeg av. Jeg liker realistiske filmer.

7661566[/snapback]

 

Det var den latterligste grunnen jeg har hørt på lenge. Man ser en sci-fi film, og forventer realisme? Det er som å hoppe i et lava-bad og forvente at man skal overleve, det.

 

Clario: Bruker de MSX? Da MÅ jeg se den filmen! :lol:

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

The punisher: Her synes jeg at det ble gjort så mye teit at jeg ikke engang skjønner at skuespillerne gadd å spille det inn.

 

Hitch: Visse ting blir bare for dumt. Denne filmen er full av disse tingene.Kjedelig å se på, og man ser like mye på klokka som på filmen i et håp om at den straks skal bli ferdig. Tror den skulle være komedie da, men ikke sikker.

Lenke til kommentar
Vel, istedet for at faktisk alle menneskene ble til aliens, kunne de ihvertfall brukt ordentlige aliens.

7663606[/snapback]

 

Noen gang sett The Thing, egentlig? Hvorfor skal ikke aliens kunne ta kamuflasje i menneskekropper i Sci-Fi bøker/filmer? Det er jo SCI-FI - det er ikke meningen at det skal være noe college-drama.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...