Gå til innhold

Syk MC tanking.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nå er det ikke alle som joina et guild med BWL på farm etter man nådde 60...

 

Anyways, kunne jo bare exploite BS bug :O

6292986[/snapback]

 

Hvem var det som gjorde det? Var hvertfall ikke meg. Da jeg ble lvl 60, var jeg i et lite guild som så vidt hadde starta mc. Jeg var der første gangen de tok Ragnaros, så prøv å kanskje snakk sandt neste gang du prøver å trøkkke fram info om en person.

Lenke til kommentar
nå er det ikke alle som joina et guild med BWL på farm etter man nådde 60...

 

Anyways, kunne jo bare exploite BS bug :O

6292986[/snapback]

 

Hvem var det som gjorde det? Var hvertfall ikke meg. Da jeg ble lvl 60, var jeg i et lite guild som så vidt hadde starta mc. Jeg var der første gangen de tok Ragnaros, så prøv å kanskje snakk sandt neste gang du prøver å trøkkke fram info om en person.

6293449[/snapback]

 

profilen hans

 

Hvor burde jeg queste på lvl 59? Hvor får jeg mest xp osv.

 

1 måned etter

 

Guildet mitt hadde MC dag i dag, så vi starta kl.21.00 på kvelden, tok alle bossene, og Ragnaros var nede etter 2 timer i MC (uten noen wipes). Rett etter det, dro vi til Onyxia's Lair, og tok henne på 14-16 minutter, husker ikke. Men den ble tatt med 30 man.

Jeg fikk ganske mye cenarion, leggings droppa, men senere på ragnaros droppa stormrage, og jeg fikk både cenarion og stormrage.

Ganske morsom dag.

 

Lenger ned

 

Jeg driter så jævlig i alle de andre guildene som sitter å svetter foran pc skjermen i flere timer, men det var første gangen min.

 

enda lenger ned

 

er det ikke helt superkjedelig å komme inn i et guild som har bossene på lockdown?, hele poenget er jo å jobbe sammen om å downe de...... kanskej dere ikke har tatt bwl ....

5798547[/snapback]

 

Vi har tatt BWl jo, vi har 5 fulle stormrage druids

 

 

enda lenger ned

 

OK, jeg gir meg, var helt sikker på at du var i lamer crew, GAH eide meg selv.

 

Var med i Lamer Crew for en stund siden, men der så jeg ingen fremgang i Stormrage farming :p

 

EDIT: Nåværende guild er Warriors of Chaos

 

1. mai har vi jo denne posten:

 

Vi driver å buffer til Twin Emperors nå, noen som har no bra taktikk eller noen som tatt han her på forumet?

Ganske spennende, siden ikke mange har tatt han :p

 

2 timer senere dukker denne posten opp:

 

HAN ER NEDE! Gikk ganske bra egentlig. Nå går vi for C'Thun :p

 

"jeg er kul"

 

Det er ikke så lett som dere tror nemlig :p Eller kanskje det er, men vi klarte det hvertfall ikke første forsøk.

5 man Onyxia var ganske lett, helt til warrioren mista aggro. Vi fikk henne ned til 70%, men vi skal prøve 7 man i morra.

 

 

bare meg som har tungt for å tro at han har kommet gjennom BWL og tatt ned twins og kommet seg til c'thun på 2 måneder?

 

edit: for **** quote funker jo ikke

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Han joina vel et BWL/AQ40 guild :p

6293785[/snapback]

nå er det ikke alle som joina et guild med BWL på farm etter man nådde 60...

 

Anyways, kunne jo bare exploite BS bug :O

 

Hvem var det som gjorde det? Var hvertfall ikke meg. Da jeg ble lvl 60, var jeg i et lite guild som så vidt hadde starta mc. Jeg var der første gangen de tok Ragnaros, så prøv å kanskje snakk sandt neste gang du prøver å trøkkke fram info om en person.

6293449[/snapback]

 

står svart på hvitt :O

Lenke til kommentar
nå er det ikke alle som joina et guild med BWL på farm etter man nådde 60...

 

Anyways, kunne jo bare exploite BS bug :O

6292986[/snapback]

 

Hvem var det som gjorde det? Var hvertfall ikke meg. Da jeg ble lvl 60, var jeg i et lite guild som så vidt hadde starta mc. Jeg var der første gangen de tok Ragnaros, så prøv å kanskje snakk sandt neste gang du prøver å trøkkke fram info om en person.

6293449[/snapback]

 

profilen hans

 

Hvor burde jeg queste på lvl 59? Hvor får jeg mest xp osv.

 

1 måned etter

 

Guildet mitt hadde MC dag i dag, så vi starta kl.21.00 på kvelden, tok alle bossene, og Ragnaros var nede etter 2 timer i MC (uten noen wipes). Rett etter det, dro vi til Onyxia's Lair, og tok henne på 14-16 minutter, husker ikke. Men den ble tatt med 30 man.

Jeg fikk ganske mye cenarion, leggings droppa, men senere på ragnaros droppa stormrage, og jeg fikk både cenarion og stormrage.

Ganske morsom dag.

 

Lenger ned

 

Jeg driter så jævlig i alle de andre guildene som sitter å svetter foran pc skjermen i flere timer, men det var første gangen min.

 

enda lenger ned

 

er det ikke helt superkjedelig å komme inn i et guild som har bossene på lockdown?, hele poenget er jo å jobbe sammen om å downe de...... kanskej dere ikke har tatt bwl ....

5798547[/snapback]

 

Vi har tatt BWl jo, vi har 5 fulle stormrage druids

 

 

enda lenger ned

 

OK, jeg gir meg, var helt sikker på at du var i lamer crew, GAH eide meg selv.

 

Var med i Lamer Crew for en stund siden, men der så jeg ingen fremgang i Stormrage farming :p

 

EDIT: Nåværende guild er Warriors of Chaos

 

1. mai har vi jo denne posten:

 

Vi driver å buffer til Twin Emperors nå, noen som har no bra taktikk eller noen som tatt han her på forumet?

Ganske spennende, siden ikke mange har tatt han :p

 

2 timer senere dukker denne posten opp:

 

HAN ER NEDE! Gikk ganske bra egentlig. Nå går vi for C'Thun :p

 

"jeg er kul"

 

Det er ikke så lett som dere tror nemlig :p Eller kanskje det er, men vi klarte det hvertfall ikke første forsøk.

5 man Onyxia var ganske lett, helt til warrioren mista aggro. Vi fikk henne ned til 70%, men vi skal prøve 7 man i morra.

 

 

bare meg som har tungt for å tro at han har kommet gjennom BWL og tatt ned twins og kommet seg til c'thun på 2 måneder?

 

edit: for **** quote funker jo ikke

6293742[/snapback]

 

 

haha, litt eid der ja.

Lenke til kommentar

"5 man Onyxia var ganske lett, helt til warrioren mista aggro. Vi fikk henne ned til 70%, men vi skal prøve 7 man i morra."

 

Det der høres litt merkelig ut for meg. Noe er lett, men man wiper på 70%. Hadde det vært "lett" hadde man vel tatt Ony da? Hvis man mislykkes på noe som man klassiferer som "lett", da må man vel være elendige spillere?

 

Hmm..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...