Gå til innhold

Lan bord størrelser


Anbefalte innlegg

Hei, holder på å tegne opp bord oppsett men har et problem. Jeg husker ikke dimensjonene på vanlige skole pulter som brukes på lan partyes. Noen som vet dette? Altså helt normale lan bord.

 

 

Hvis ingen vet dimensjoenene på skole puler så er det noen som vet hva som er mer eller mindre standar plass til hver deltaker på lan? Husker ikke dette se :blush: og er litt vanskelig og tegne opp kart uten.

Endret av uro
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke helt svaret du er ute etter kanskje, men jeg mener at så lenge du har plass til å plassere skjerm/tastatur pluss bevege musa fritt så er ikke størrelsen det viktigste. Hvis bordet ikke er skikkelig fast derimot kan det bli et skikkelig mareritt å spille :thumbdown:

 

Altså et "lealaust" bord er det verste.

Lenke til kommentar
Ikke helt svaret du er ute etter kanskje, men jeg mener at så lenge du har plass til å plassere skjerm/tastatur pluss bevege musa fritt så er ikke størrelsen det viktigste. Hvis bordet ikke er skikkelig fast derimot kan det bli et skikkelig mareritt å spille  :thumbdown:

 

Altså et "lealaust" bord er det verste.

6291465[/snapback]

 

Jepp jeg veit, bare folk har plass til pc så er det ok. Og passer på og skaffe bord som ikke er lealause :thumbup:

 

Skole puler ftw? :p

6291514[/snapback]

 

Hmm jepp skole pulter er det vi pleier og låne av de vi leier lokale av. Så vil gjerne vite dimensjoner så jeg kan tegne kart for salen :)

Lenke til kommentar
Ikke helt svaret du er ute etter kanskje, men jeg mener at så lenge du har plass til å plassere skjerm/tastatur pluss bevege musa fritt så er ikke størrelsen det viktigste. Hvis bordet ikke er skikkelig fast derimot kan det bli et skikkelig mareritt å spille  :thumbdown:

 

Altså et "lealaust" bord er det verste.

6291465[/snapback]

 

Jepp jeg veit, bare folk har plass til pc så er det ok. Og passer på og skaffe bord som ikke er lealause :thumbup:

 

Skole puler ftw? :p

6291514[/snapback]

 

Hmm jepp skole pulter er det vi pleier og låne av de vi leier lokale av. Så vil gjerne vite dimensjoner så jeg kan tegne kart for salen :)

6292635[/snapback]

Hehe du har en typo, det står puler istedet for pulter. Tenkte bare å nevne det :)

Kan hende noen misforstår :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...