edds Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 Hei folkens! Jeg lurer på om det er mulig å få tak i spillet "The Punisher", uten og kommer over den forferdelige tollgrensen. Finnes det steder i Norge som selger det, evt. i utlandet til en (veldig) billig penge? Kan man laste det ned, mot betaling? På forhånd takk, Edds
snarius Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 Sjå HER Trur du slepp toll så lenge det er under 200 kr (medrekna porto)
edds Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Skrevet 12. juni 2006 Takk for svar, men har sjekket der. Desverre så shipper ingen av de på listen til Norge, bare til andre EU land Noen andre forslag?
Deadringer Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 En hvilken som helt spillebutikk i norge. Jeg kjøpte mitt eksemplar på en liten Spiderman-butikk utenfor drammen, så det er sikkert ikke så veldig vanskelig å få tak i.
edds Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Skrevet 12. juni 2006 Ah, trodde det var fy-fy her i landet. Det ordnet seg heldigvis nå, fikk en venn i england til å kjøpe det for 3£. Har noen noen erfaringer med dette spillet? Er det bra? Edds
Gunfreak Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 (endret) det er kult, herlig gladvold. ganske krevende når man skal ha de høyeste pongene Endret 12. juni 2006 av gunfreak19
vstr Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 det er konge bra. torturere folk med å knuse hodet til offeret mellom vinduer og vinduskarmer ol
edds Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Skrevet 12. juni 2006 Høres flott ut, noe av grunnen til at jeg kjøper det er at det har blitt for mye RPG/RTS i det siste. Savner litt god, gammeldags, kortvarig, hardbarka, grotesk action!
Hr. Jenssen Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 (endret) En hvilken som helt spillebutikk i norge. Jeg kjøpte mitt eksemplar på en liten Spiderman-butikk utenfor drammen, så det er sikkert ikke så veldig vanskelig å få tak i. 6293036[/snapback] Feil. Det du har kjøpt må i såfall være importert. Det finnes ingen "norske" versjoner av Punisher. Leverandøren syntes spillet var for voldelig. Trådstarter, sjekk ut Play.com. De selger det for 50kr der. Det er midlertidig utsolgt, men de får det vel inn snart. EDIT: Ah, trådstarter har jo skaffet spillet ja. Jeg synes spillet er knallbra. Verd hver eneste krone. Det er egentlig lite nytt med spillet (annet enn at du kan bruke omgivelsene til å ommøblere kroppen til fiendene), men likevel er det utrolig artig. Jeg går sjelden gjennom spill flere ganger, men Punisher har jeg gått gjennom utallige ganger. Man får kule belønninger ved å gå gjennom brettene på vanskeligste vanskelighetsgrad og får gullmedaljen (cheats, concept arts og andre bilder, film-klipp, $$ til oppgradering av våpen, osv). Utrolig morsomt spill. Du vil ikke angre. Endret 12. juni 2006 av Hr. Jenssen
edds Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Skrevet 12. juni 2006 Høres rått ut, takk skal du ha Ringte faktisk Play.com, de sa at det var utsolgt og at de neppe ville få inn nye. Tåpelig å ha det listet hvis de aldri kommer til å ha det igjen. Men takk for respons allikevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå