Hr. Jenssen Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 (endret) Da jeg skulle prøve å spille BF 1942 i dag, virket det ikke lenger! Er en god stund siden jeg har spilt det nå, men det fungerte helt fint før. Jeg hadde ingen problemer. Da jeg skulle prøve det i dag, ville det ikke starte! Skjermen ble svart i noen sekunder, som om at spillet holdt på å starte, men så ble jeg bare kastet tilbake til skrivebordet! Da jeg prøvde å starte BFV fikk jeg akkurat det samme problemet. BF2 fungerer helt fint. Det rare er at jeg ikke har gjort noen endringer siden sist jeg spilte spillet. Jeg har ikke lagt til noen nye mods eller oppdateringer. Nå har jeg prøvd å installere nyeste Catalyst-driver (6.5), og jeg har reinstallert spillet. Jeg får fortsatt det samme problemet. Noen som vet hvordan dette kan løses? Takk for svar. Endret 11. juni 2006 av Hr. Jenssen
Hr. Jenssen Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Skrevet 11. juni 2006 Jada, jeg har 1.6.1b installert. Som sagt, spillet fungerte helt fint da jeg spilte sist, og jeg har ikke gjort noen endringer siden da.
Steina Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 "Du må reinstallere PC'n!" Men hvis du reinstallerte, testet du om spillet funket FØR du patchet? Kan ikke si at svaret på det gir en logisk forklaring på hvorfor det er slik nå, men jeg er bare nyskjerrig.
Hr. Jenssen Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Skrevet 12. juni 2006 Det har jeg faktisk også testet. Samme problem.
Deepsearch Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Hm lenge siden jeg hadde noen problemer med bf1942, men husker at jeg måtte forandre i en .ini fil tidligere for å unngå svartskjerm. Tror det var å sette allow all refresh rates=1 . Vet ikke om denne buggen er tatt vekk i de nyeste patchene.
osmoen Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Hm lenge siden jeg hadde noen problemer med bf1942, men husker at jeg måtte forandre i en .ini fil tidligere for å unngå svartskjerm. Tror det var å sette allow all refresh rates=1 . Vet ikke om denne buggen er tatt vekk i de nyeste patchene. 6299599[/snapback] Den er fikset i patcher, ja. Når det gjelder problemet til Hr. Jensen; har selv opplevd at BF42 plutselig ikke vil fungere, det fungerer første gang etter oppstart av maskinene, men må restarte hvis jeg vil spille igjen senere. Dette problemet lot seg løse ved bruk av crack.
Hr. Jenssen Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Skrevet 13. juni 2006 Jasså. Kanskje jeg skal ta i bruk en crack da. Må finne en bra en, slik at jeg ikke blir sperret vekk fra serverne. har jo spillet originalt, så det er jo kjipt om noe slikt skulle skje. Uansett er det utrolig rart at dette plutselig skulle skje. Har jo ikke gjort noen endringer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå