Gå til innhold

teh 1337 image tråd


Flemmingss

Anbefalte innlegg

Var faktisk ikke meningen en gang! Jeg trykket febrilsk på alle F...-knappene da jeg ikke husket hvilken som var screenshot-knappen. Kom nær F10 og alt gikk til helvete, men heldigvis var jeg innom F12 først  :thumbup:

 

 

Norsk CS for faan?

Du har well ikke norsk audio og da well?'

Det må høres jævlig dumt ut...xD

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oversettelsene er litt på trynet og passer ikke inn i spillet.

"Fire in the hole" har blitt "innkommende" (det er jo ikke en granat som kommer inn, det er en på laget som kaster en ut) osv.. Virker som om de har kjørt ordene gjennom en oversettelsesmaskin uten å tenke på hva som skjer når ordene ikke står i riktig rekkefølge eller kontekst

Lenke til kommentar

har ikke bilde, men må fortelle denne historien.

 

Vi hadde gym på skolen, så skulle vi velge basketball lag selv. serfølgelig kom sportgutta på et lag og oss andre cs nerdene på et annet. Vi ble da rund eid. Men så roper en skilla cs dude! Gutta klokka er 13:36, om et min. vet dere hva dere skal gjøre, han da dette på kødd seff. Men akuratt klokka 1337 så tok han ene nerden som ikke så ut til å ha vært i aktivitet på et år å kasta ballen lengre unna en midtbanen og rett i kurven. Dette var da det eneste målet vi fikk under kampen.

 

Vet det er litt Off topic men morsom er den:) Ja den er sann.

Lenke til kommentar
har ikke bilde, men må fortelle denne historien.

 

Vi hadde gym på skolen, så skulle vi velge basketball lag selv. serfølgelig kom sportgutta på et lag og oss andre cs nerdene på et annet. Vi ble da rund eid. Men så roper en skilla cs dude! Gutta klokka er 13:36, om et min. vet dere hva dere skal gjøre, han da dette på kødd seff. Men akuratt klokka 1337 så tok han ene nerden som ikke så ut til å ha vært i aktivitet på et år å kasta ballen lengre unna en midtbanen og rett i kurven. Dette var da det eneste målet vi fikk under kampen.

 

Vet det er litt Off topic men morsom er den:) Ja den er sann.

9031850[/snapback]

 

Haha, jævlig bra :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...