Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pass på å sett affinity når du spiller bf2, den er ikke vidre glad i to kjerner. Evt kan du laste ned en av de hotfixene som var (eller var det bare Intel kanskje?) Den som omhandlet timing på dualcore ihvertfall.

6785934[/snapback]

 

har lasted ned dual core optimizer, hotfixen har jeg fått beskjed om å holde meg vekke fra da det er et windows fil opplegg, ser du skal gjøre noe litt i run menuen for å unngå evt. problemer

Lenke til kommentar
BF2 gikk helt fint her med SUPER i bakgrunnen, uten at jeg tuklet med affinity.

 

Jeg prøvde nå å kjøre Prime95 på begge kjerner. Satte affinity både i Prime 95, og i oppgavebehandling. Men allikevel så får jeg ikke 100% last på begge kjerner! Bare den ene. Den ene Prime95 bruker 100% av en kjerne, mens den andre P95 ikke bruker CPU kraft overhodet.. (i hvert fall ikke som syns i task manager..)

6786050[/snapback]

 

du må stille til ram. hvis ikke så bruker den ene kjernen tilgang til 1.5 gb ram eller noe sånt. og den andre 500 mb ram hvis du har 2gb ram totalt .

derfor spør den etter mer virtuelt minne.

det du gjør.

 

custom. så hvis du har 2gb ram så setter du 850mb ram på hver i torture custom. noe sånt 1000 blir noe mindre enn kansje 900, alikevel jeg kjørte i allefall 800. pga guiden for prime av x2

da 400mb x2 for 512x2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...