Gå til innhold

Jeg har vunnet mobil på P4.. Hvilken?


Anbefalte innlegg

Hallo!

 

Jeg var med i Jackpot på P4 i dag og da vant jeg en Sony Ericsson mobiltelefon :tease: Men jeg aner ikke hvilken.. Jeg inbiller meg at det er en W810, for det var det før men jeg er ikke sikker.. Vet noen av dere det kanskje? I såfall så er den bra? Jeg har W550I i dag og derfor lurer jeg på om jeg skal gi den bort eller beholde den..

 

Takker for alle svar...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Grattis!

 

Du kan jo gi den bort til meg.. eller eventuelt selge den til noen andre.. :!:

6285269[/snapback]

 

 

Hehe... :cool: Søsteren min trenger ny mobil så hun tar nok over W550i min tenker jeg.. Jeg håper bare at jeg har vunnet en W810I.

 

Veit noen hvilken mobil som er premie i P4s Jackpot? Veit at mobilen er sponset av sesam.no..

Lenke til kommentar
Grattis!

 

Du kan jo gi den bort til meg.. eller eventuelt selge den til noen andre.. :!:

6285269[/snapback]

 

 

Hehe... :cool: Søsteren min trenger ny mobil så hun tar nok over W550i min tenker jeg.. Jeg håper bare at jeg har vunnet en W810I.

 

Veit noen hvilken mobil som er premie i P4s Jackpot? Veit at mobilen er sponset av sesam.no..

6285294[/snapback]

 

Tror nok det er en W810i du har vunnet.

Det er i hvert fall den telefonen P4 kjører som premie i sommer :)

Lenke til kommentar
Så vidt jeg vet er det W810i P4 har som premie nå for tiden. Gratulerer! :)

6288013[/snapback]

 

Fikk mail fra P4 i dag (jeg sendte mail og spurte hva slags mobil det er snakk om) og de svarte at de ikke viste hva slags mobil det var siden det er en helt ny mobiltelefon fra Sony Ericsson og at den ikke kommer før etter 15.juni.. Noe som har peiling på hva slags mobil det da er snakk om? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...