brucelee.will Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 vet noen hvor man får kjøpe forge, fant den ikke i razor hill
.Marcus Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 En forge er kun en plass hvor du smelter metaller o.O
Amon Amarth Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 The award Question of the Week goes too *tromme virvel* brucelee.will ! YEY!
bandreas Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 hehe forge kan vel oversettes enkelt til "smie" på norsk, dvs der du kan smelte metaller og lager metall-gjenstander. Spør en vakt du om hvor man finner "blacksmith-trainer" i orgrimmar så har du "forge'n" din der
AT1S Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 Forge er plassert forskjellige steder i spillet, og ganske mange steder også faktisk. Det er noen i midten av Ironforge, noen i Stormwind City, like utenfor der du kommer med tog, det skal også være noen i Orgrimmar og noen i thunderbluff, som jeg personlig ikke vet om, fordi jeg aldri har spillt en horde til så høy lvl.
chokke Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 for det første: Forge finner man ved blacksmith trainer i store byer for det andre: Det er forge i razor hill, litt nordvest for inn'et
Solid Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 How I mine for fish? Beste spørsmål jeg har sett i wow var i begynnelsen. Is there a forge i Ironforge? Why don't you try THE GREAT FORGE!
Jankee Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)
Bamse_ Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 The award Question of the Week goes too *tromme virvel* brucelee.will ! YEY! 6284744[/snapback] Du kunne spillet inn og ut når du startet du eller?
ka1ser Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 The award Question of the Week goes too *tromme virvel* brucelee.will ! YEY! 6284744[/snapback] Du kunne spillet inn og ut når du startet du eller? 6290537[/snapback] Kanskje han kunne engelsk?
StarGazer Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 I everquest2 kunne du faktisk kjøpe forge og tradeskill utstyr og plassere det i ditt eget hus...
Anbefalte innlegg