Gå til innhold

Rebel Meets Rebel

Acrid

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hålliheisann! Her om dagen var jeg i Bergen og ble alvorlig tatovert. Det ble satt på en CD som øyeblikkelig fanget oppmerksomheten min der jeg lå/satt og ga meg en øltørst jeg ikke har opplevd makan til hittil i år.

Dimebag.jpg

WHITE TRASH YEZ

Uanz: Rebel Meets Rebel.

Den legendariske køntrirabbagasten David Allen Coe i samarbeid med Pantera-gutta, dog uten Phil-stuff. Dette er nok ikke en halvdram engang for mesteparten av dere innsnevra småunger som med rævsleikertunga kaster utallige 6'ere etter den fjollete Ihsahn-nissen, finsk LORT-metall og annen idioti. Nei, dette her er knakande god køntri blanda med Pantera-aktig metal. Dimebag-riffage med munnspell, piano, fele og banjo! Sjekk frisyren, skjorta og det fantastisk høye buksefestet:

dac006.jpg

LINKZ0R

RÅKKENFØKKINGSRÅLL!

Så hva synes den gemen hopen her?

Endret av Glint
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal faen meg kjøpe den cden!! stor pantera fan og har hørt noen av sangene på www.myspace.com/rebelmeetsrebel

helt hekta på nothing to lose!!

mens vi snakker om nye pantera / dimebag greier veit noen når Dimevision kommer på hylla her i Norge?

Skrevet
Jeg skal faen meg kjøpe den cden!! stor pantera fan og har hørt noen av sangene på www.myspace.com/rebelmeetsrebel

helt hekta på nothing to lose!!

mens vi snakker om nye pantera / dimebag greier veit noen når Dimevision kommer på hylla her i Norge?

6283234[/snapback]

God Dahmer, den linken røver jeg og putter i førstepost.

Dimevision kom vel i april? Har ikke pæyl på om/når den kommer til norske butikkhyller noengang.

Skrevet (endret)

Skal sjå på det her sp snart eg blir edru nok til at eg sjlv klarer å sjå kva egs skriv. Lover glintz, sidan du var avlkobla lezm. Homz

Edit: unnskyld. PLx, lover.

Edit: Dette er kaiern. Ban han.

Endret av Satrucci_
Skrevet

Herregud, gidd å spam sånn.

Ser du... Dette blir nesten spam, berre fordi eg måtte kommentere at du spammer.

Men seriøst. Om dette Matcher Down, så skal du få ei ekstra pils av meg i sommar, kjetil. Men no: To Bid You Farewell <3

Skrevet
Jeg sjekr dt når jeg r edru.

6284390[/snapback]

HE_HE DU R QL :green:

6284426[/snapback]

I know :D U am too, alot. Very thanks btw.

Skrevet
Men seriøst. Om dette Matcher Down, så skal du få ei ekstra kasse pils av meg i sommar, kjetil.

6284366[/snapback]

Den er grei!

Skrevet

Hehe, stilig musikk. Skal nok høres mere på i løpet av sommern. Første tanken som streifer meg er vell at Heatfield* sitt forsøk på og få litt country stemning på metallen/rocken ble enda dårligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...