Amento Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 (endret) trenger et program som jeg kan bruke til å skifte filtype på flere bilder samtidig. Sitter med VELDIG MANGE bilder her og skulle jeg ha gjort dette med et og et bilde ville det tatt sinnsytk lang tid... Noen som vet av et? Gratis selvfølgelig EDIT: skulle også ha hatt muligheten til på resize mange bilder på en gang, altså størrelsen på selve bildet og ikke kb. Endret 10. juni 2006 av Zathardor
Amento Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Skrevet 10. juni 2006 OK, etter at jeg installerte programet så får jeg plutselig ikke til å se på bilder lenger... når jeg åpner et bilde med den standard windows bildeviseren så står det tegning misslyktes eller noe sånt, osså på de som jeg fikk det til på før... Hva i alle dager er problemet??
dravisher Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Mulig et programtips som var her på hardware.no for litt siden kan funke for deg?
mandela Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 (endret) OK, etter at jeg installerte programet så får jeg plutselig ikke til å se på bilder lenger... når jeg åpner et bilde med den standard windows bildeviseren så står det tegning misslyktes eller noe sånt, osså på de som jeg fikk det til på før... Hva i alle dager er problemet?? 6282382[/snapback] det eneste du gjorde var å installere programmet? (tviler på det). høres ut som om du har omgjort filene og ikke fått med deg filendelsene eller gjort om til en filtype som win bildefremviseren ikke størrer. filtypen skal du jo kunne se på filikonene også Endret 10. juni 2006 av modellmakt
Amento Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Skrevet 10. juni 2006 lol, har ikke peiling på hva som skjedde, men jeg restarta i hvertfall maskina og problemet ble løst NXview funka kjempebra modellmakt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå