Gå til innhold

skifte filtype på flere bilder samtidig

Amento

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

trenger et program som jeg kan bruke til å skifte filtype på flere bilder samtidig. Sitter med VELDIG MANGE bilder her og skulle jeg ha gjort dette med et og et bilde ville det tatt sinnsytk lang tid... :(

Noen som vet av et?

Gratis selvfølgelig :p

EDIT: skulle også ha hatt muligheten til på resize mange bilder på en gang, altså størrelsen på selve bildet og ikke kb.

Endret av Zathardor
Videoannonse
Annonse
Skrevet

OK, etter at jeg installerte programet så får jeg plutselig ikke til å se på bilder lenger... når jeg åpner et bilde med den standard windows bildeviseren så står det tegning misslyktes eller noe sånt, osså på de som jeg fikk det til på før... :(

Hva i alle dager er problemet??

Skrevet (endret)
OK, etter at jeg installerte programet så får jeg plutselig ikke til å se på bilder lenger... når jeg åpner et bilde med den standard windows bildeviseren så står det tegning misslyktes eller noe sånt, osså på de som jeg fikk det til på før... :(

Hva i alle dager er problemet??

6282382[/snapback]

det eneste du gjorde var å installere programmet? (tviler på det). høres ut som om du har omgjort filene og ikke fått med deg filendelsene eller gjort om til en filtype som win bildefremviseren ikke størrer. filtypen skal du jo kunne se på filikonene også

Endret av modellmakt
Skrevet

lol, har ikke peiling på hva som skjedde, men jeg restarta i hvertfall maskina og problemet ble løst :)

NXview funka kjempebra modellmakt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...