Gå til innhold

Bråker som faen! alternativ 7900 gt kjøler?


Anbefalte innlegg

(vet ikke om denne burde være posted et annet sted, men eg tar sjangsen)

 

Eg skaffa meg et Xfx 7900 xt gt 550M her om dagen, og det bråker som faen. Det bråker så mye at eg lurer litt på om det er na feil på den.

Eg har spilt med det på full load og eg har hatt det på idle (med vinduene oppe, for ekstra effekt) med nøyaktig samme støynivå... skal ikke det automatisk reguleres etter temp??

Har installert nyeste driverne, uten at det hjelper.

 

Så eg lurt på om ka eg sku jer; send det inn (veldig lite lyst til det) eller skaffe meg ny kjøler.

 

Av kjølere vet eg bare om Zalman VF900-Cu som passer 7900 gt... noen som vet om denne er bra?

 

Eller har dere noen andre alternativ?

 

Vannkjøling har eg ikke råd til akkurat nå...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville uten tvil ha valgt denne kjøleren. Har den på et 7800GT kort nå,og er veldig fornøyd med både ytelse og at den er dønn stille med vifta på full guffe.Hadde en Zalman VF700 på kortet før,og den kjølte load ca 5 grader dårligere med vifta på 12v + at den høres ut som et jagerfly i lav høyde :thumbdown:

 

I sli er Accelero ca 18! grader kjøligere på mine kort og jeg har god luftgjennomstrømning i kabinettet.

 

Edit: Ser nå at den ikke passer på alle 7900GT.Kan evt. være lurt å spørre forhandler før du kjøper.

Endret av lucky666
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...