Thomas J.L Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 De som sier warlock er easymode... Har dere spilt en selv?
Overguard Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 De som sier warlock er easymode... Har dere spilt en selv? 6278276[/snapback] Hvem har sagt at warlock er easymode i denne tråden? Eneste som har blitt nevnt er at warlocks er farlig gode i pvp hvis de blir spilt av en person som vet hva han gjør. Men å spille lock med succubus er vel easy mode?
Songmist Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 (endret) Er det ikke snart på tide at ALLE i Wow miljøet fatter at det er _Skills only_ som avgjør effektivitet i Pvp/Pve. Jeg blir da pwnet i bg som Warlock (Ja den omfg pwn overpowered leet classen), men dreper alt og alle som Mage (Ja vi som blir two shottet av hunters). Seriøst, Slutt og lage slike poster om "hva class er best", "hva classe skal jeg velge", "hva er best av healadin eller feral druid", "min bestemor spiller shaman, burde jeg velge warrior?" EN GANG FOR ALLE: DET KOMMER KUN AN PÅ DEG SELV, HVA DU LIKER OG HVOR GOD DU ER TIL Å SPILLE THE CLASS IN QUESTION!1111 have fun in Wow :!: Endret 9. juni 2006 av Songmist
Chrynarx Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Hvis du kan spille en Warlock bra, da eier du alt å alle.. hvertfall 1 vs 1 som jeg har sett.. 6277891[/snapback] De som sier warlock er easymode... Har dere spilt en selv? 6278276[/snapback] Hvor står easymode? jeg sier kan du spille en så er du jævlig vanskelig å stoppe.. l2read please?
Chrynarx Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Er det ikke snart på tide at ALLE i Wow miljøet fatter at det er _Skills only_ som avgjør effektivitet i Pvp/Pve. Jeg blir da pwnet i bg som Warlock (Ja den omfg pwn overpowered leet classen), men dreper alt og alle som Mage (Ja vi som blir two shottet av hunters). Seriøst, Slutt og lage slike poster om "hva class er best", "hva classe skal jeg velge", "hva er best av healadin eller feral druid", "min bestemor spiller shaman, burde jeg velge warrior?" EN GANG FOR ALLE: DET KOMMER KUN AN PÅ DEG SELV, HVA DU LIKER OG HVOR GOD DU ER TIL Å SPILLE THE CLASS IN QUESTION!1111 have fun in Wow :!: 6278429[/snapback] Get ublar skills and go out pwn^^
Thomas J.L Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 (endret) Egentlig trur jeg det ikke finnes noen som kan spille en class så bra. Alle classer er veldig svak mot en annen. Bortsett fra warlock Hvis du kan spille en Warlock bra, da eier du alt å alle.. hvertfall 1 vs 1 som jeg har sett.. 6277891[/snapback] De som sier warlock er easymode... Har dere spilt en selv? 6278276[/snapback] Hvor står easymode? jeg sier kan du spille en så er du jævlig vanskelig å stoppe.. l2read please? 6278433[/snapback] Der sto det f.eks. Og det eneste jeg hører når det kommer slike poster opp "Beste pvp class" osv er det bestandig noen som skriver warlock er easymode. Spiller en selv men er akkurat det samme som med andre classes, har man skills så er det ikke problem. Er ikke vanskelig å se om folk har skills, må flire litt av folk som brenner alt av cooldowns da *host* enkelte rogues Men skal fortsette lesingen til eksamen ha en god kveld Mvh Thomas Edit: btw theantihero, nevnte jeg noen gang ditt nick siden du bare qouted din post? Endret 9. juni 2006 av wolfenkill
Chrynarx Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Egentlig trur jeg det ikke finnes noen som kan spille en class så bra. Alle classer er veldig svak mot en annen. Bortsett fra warlock Hvis du kan spille en Warlock bra, da eier du alt å alle.. hvertfall 1 vs 1 som jeg har sett.. 6277891[/snapback] De som sier warlock er easymode... Har dere spilt en selv? 6278276[/snapback] Hvor står easymode? jeg sier kan du spille en så er du jævlig vanskelig å stoppe.. l2read please? 6278433[/snapback] Der sto det f.eks. Og det eneste jeg hører når det kommer slike poster opp "Beste pvp class" osv er det bestandig noen som skriver warlock er easymode. Spiller en selv men er akkurat det samme som med andre classes, har man skills så er det ikke problem. Er ikke vanskelig å se om folk har skills, må flire litt av folk som brenner alt av cooldowns da *host* enkelte rogues Men skal fortsette lesingen til eksamen ha en god kveld Mvh Thomas Edit: btw theantihero, nevnte jeg noen gang ditt nick siden du bare qouted din post? 6278507[/snapback] Det er en tynn unnskyldning å si at "åå hver gang det kommer opp en slik post så sier noen at warlock er easymode" 2 ting: 1: hittil så har igen sagt Warlock er easymode, har noen? 2: DET er vel ingen som har sagt at Lock er easymode? har de det så l2p.. Lykke til med eksamen... digg å være ferdig
Thomas J.L Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Var noen som sa det ja Takk, skal klare å få 6 på denne og
nazrm Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 (endret) Er ganske relativt, spør du meg. 6277988[/snapback] QFT. Er ikke mer å si om den saken .. EDIT: Og ehm, killing blows =! skill Endret 10. juni 2006 av nazrm
Morgh Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Deffo shadow priest ofc ingen tar shadow priest PAW!
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Rogue stiller sterkt må kunne spille med rogue da og vite når man skal angripe
chokke Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Paladins er også gode, men de trenger equipment som er bra da.. bare se apathy filmen.. den imba roguen men sykt equipment pluss thunderfury, men paladinen banker han.. gang på gang 6278271[/snapback] shaman er best fordi han kan bruke flere hundre gull og critte 25000... Warlocks er best fordi jeg har sett en som critta masse. Warriors er best fordi... vel, de er det. Se en film Mages er best fordi jeg har sett det. Druids er best fordi de er cat og CAT er FITE, så dont ask for NINIRVATE or HIIL osv osv
Seian Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Hei Lurte på hva den beste pvp klassen var.. Har lyst på en PvP only char.. 6277476[/snapback] Det du egentlig spør er: Hvilken klasse er det jeg behersker best? Det får du nesten finne ut selv.
neoman Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 alle klassene har potensiale til og bli grand marshall osv.m ne enkelt klasser fungerer nok antageligvis bedre i pvp en andre spesielt damage dealere. hunter mage warrior er veldig gode i pvp spør du meg.-¨ men alle er vel i teorien like gode. vis ikke ville det vert gankse bortkastet.
Thomas J.L Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 neoman... grand marshal/high warlord er mer tid en skills. Man trenger ikke skills i det hele tatt, bare man har godt nok tid så funker det. Men det som har kommet til rank 14 burde ha litt skills ellers synes jeg synd på dem, pvpet i et par måneder å enda ikke fått skills... ja
nazrm Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 neoman... grand marshal/high warlord er mer tid en skills.Man trenger ikke skills i det hele tatt, bare man har godt nok tid så funker det. Men det som har kommet til rank 14 burde ha litt skills ellers synes jeg synd på dem, pvpet i et par måneder å enda ikke fått skills... ja 6282960[/snapback] <offtopic> kremt.. exorcism?! </offtopic> -.-
Lacim Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Facemelt er atm best. Mages blir mye mulig det nye å klage på i 1.11
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Goblins!! De eier alt og alle. Kan ikke nedkjempes og de tar gjerne mange av gangen også. Har sett det selv i Gadgetzan, Booty Bay, Ratchet og Everlook.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå