Gå til innhold

beste PvP Class?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

druid owns lizm!

men jeg eier så og si alt med min lvl 36druid i BG.

enten spammer du noen ned med moonfire, eller går catform å ta noen skills der.

og trenger du heal fort, bare switch til normal shape og heal deg selv.

anbefales på det meste! ;)

Skrevet
Alt utenom paladin og druid?

6277679[/snapback]

Flåsete svar.

Alle vet at det er ingen "beste". Både paladin som går for spell dmg og/eller melee crit/hit/ap kan rocke i BG. På Stormreaver er det en Palla med ~400 spell damage og Ashkandi, som voldtar alt både i instanced BG og PvP. Eksempel på at enhver class kan "voldta" alt, finnes.

Samme går for Feral/Balance druid.

Skrevet

6277679[/snapback]

Flåsete svar.

Alle vet at det er ingen "beste". Både paladin som går for spell dmg og/eller melee crit/hit/ap kan rocke i BG. På Stormreaver er det en Palla med ~400 spell damage og Ashkandi, som voldtar alt både i instanced BG og PvP. Eksempel på at enhver class kan "voldta" alt, finnes.

Samme går for Feral/Balance druid.

6277763[/snapback]

Alle har sin rolle i battlegrounds, men dersom du er ute etter mange killingblows er det warrior og mage som gjelder. Warlocks er også en svært god PvP klasse. Men som sagt, det kommer mest ann på den som sitter bak skjermen og spiller. GL ^^

Skrevet
Delvis enig, dog må jeg si at en epiced up rogue med daggers = meget fin "killingblow machine".

6277816[/snapback]

Ja,bare stab alt som har lite hp så kommer du nok øverst på statsen :dribble:

Men i battlegrounds handler det meste om teamplay. En warrior feks er avhengig av healere mens en sl lock kan løpe rundt å dotte alt :hm:

Kan vel ikke si hvilken class som er best.

Skrevet

Hvis du kan spille en Warlock bra, da eier du alt å alle.. hvertfall 1 vs 1 som jeg har sett.. mage er bra som Suicide machine i Av, World PvP.. Rogue kan være ganske bra, men sliter litt mot noen klasses.. Shadowpriest er også IMBA med rett utstyr å skills

Skrevet
Hvis du kan spille en Warlock bra, da eier du alt å alle.. hvertfall 1 vs 1 som jeg har sett.. mage er bra som Suicide machine i Av, World PvP.. Rogue kan være ganske bra, men sliter litt mot noen klasses.. Shadowpriest er også IMBA med rett utstyr å skills

6277891[/snapback]

Hvis du kan spille en druid bra, da eier du alt å alle..

Hvis du kan spille en hunter bra, da eier du alt å alle..

Hvis du kan spille en mage bra, da eier du alt å alle..

osv.

Er ganske relativt, spør du meg.

Skrevet

det var ikke det jeg skrev... read again plx? men det er sant skills = pwnage.. så egentlig er spørsmålet til Trådstarter litt dumt, kan han klassen sin godt, så kan han eie alt å alle..

Skrevet

Hva er egentlig forskjell på PvP og NOR. er jo Normal (er jeg ganske sikker på), men hva står å hva er forskjellen?

PvP=?

NOR=ganske sikkert Normal

Skrevet

PvP = i constested area så kan man angripe motstandere uten at de har pvp flag på.. normal må du skrive /pvp i contested for å angripe andre..

Skrevet
det var ikke det jeg skrev... read again plx? men det er sant skills = pwnage.. så egentlig er spørsmålet til Trådstarter litt dumt, kan han klassen sin godt, så kan han eie alt å alle..

6278017[/snapback]

Hvis du kan spille en <klasse> bra, da eier du alt å alle.. hvertfall 1 vs 1 som jeg har sett.. <klasse> er bra som Suicide machine i Av, World PvP.. <klasse> kan være ganske bra, men sliter litt mot noen klasses.. <klasse> er også IMBA med rett utstyr å skills

Bytt ut '<klasse>' med en eller annen klasse.

Forresten, tok ikke helt det med suicide machine i AV :( .

Skrevet

6277891[/snapback]

osv.

6277988[/snapback]

Egentlig trur jeg det ikke finnes noen som kan spille en class så bra. Alle classer er veldig svak mot en annen.

Bortsett fra warlock :tease:

PvP = Players versus Player, altså spiller mot spiller. NOR som du kaller det er nok Normal ja, men kalles for PvE servere, PvE = Players versus enemy. Enemy = mobs og bosser i spillet.

Skrevet

6277891[/snapback]

osv.

6277988[/snapback]

Egentlig trur jeg det ikke finnes noen som kan spille en class så bra. Alle classer er veldig svak mot en annen.

6278121[/snapback]

Akkurat det jeg ville fram til. Finnes absolutt ingen klasse med 'I WIN'-knapp ... knis ... paladin *hinthint* :w00t: .

Skrevet

6278017[/snapback]

Hvis du kan spille en <klasse> bra, da eier du alt å alle.. hvertfall 1 vs 1 som jeg har sett.. <klasse> er bra som Suicide machine i Av, World PvP.. <klasse> kan være ganske bra, men sliter litt mot noen klasses.. <klasse> er også IMBA med rett utstyr å skills

Bytt ut '<klasse>' med en eller annen klasse.

Forresten, tok ikke helt det med suicide machine i AV :( .

6278115[/snapback]

Mages har Instant Arcane explotion vettu;) så de kan bare løpe rundt og IAE alle.. med noen healers og flere mages så er dette jævlig.. hvis det er en stor crowd som mages stormer da er crowden fort død.. unless alle har 700080k hp da eller at mages går oom

Skrevet

6277679[/snapback]

Må være det dummeste jeg har hørt. Druids kan være like gode som absolutt alle andre klassene, det kommer helt ann på hvem som sitter bak skjermen, som er sagt tidligere i tråden.

Skrevet

Paladins er også gode, men de trenger equipment som er bra da.. bare se apathy filmen.. den imba roguen men sykt equipment pluss thunderfury, men paladinen banker han.. gang på gang

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...