Kristian A.G. Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Først: Jeg har søkt og sjekket utallige poster om både farming, gull sanking, professions osv osv osv, men har ennå ikke funnet noe godt svar til mitt spørsmål. Jeg (60 paladin) og en kompis (53 paladin) prøver å få inn litt gull. Jeg kan godt farme alene, men tenkte kanskje det kunne være greit å være 2, litt ekstra dmg, pluss ok healing. Det jeg leter etter er et område der mobs dropper enten penger, cloth, grå vendor items eller en blanding. Er ikke interessert i et område der man kanskje kan få en epic eller noe lignende. Vil ha stabil gull/timen istedenfor å håpe på en sjelden drop. Har prøvd et par steder, blant annet SM, Heartglen, Skillpadder og Deadwind Pass, uten at jeg føler at vi har fått veldig stort utbytte. Vi klarer å ta det meste da jeg har nesten fullt epic utstyr og farmer mest for å få nok til repairs i BWL/AQ. Har med meg kompisen min sånn at han kan få litt xp, pluss at det er kjedelig å farme alene. Er det et eller flere steder der kan anbefale? kanskje en annen instance enn SM... eller noen andre beast mobs... Alle forslag tas i mot med stor takk, evt. linking til andre threads/topics som har denne informasjonen.
chokke Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 /sigh Anyway, hvis dere klarer de kjempene sør i winterspring anbefaler jeg de, dropper fra 10-30 S /stykk og kan droppe frost absorb potion recipie
ArchEnemY Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Winterfall campen i Winterspring er veldig fin syns jeg. Dropper trash, runecloth, pots + diverse greier for rep og andre morrosaker. Chest spawns og thorium veins er det også.
Pug Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Har du sjekket ut denne tråden? Masse tips der. Du har jo nevnt de mest kjente farme-stedene, deadwind pass (ogrene der dropper store mengder runecloth) og heartglen/tyr's hand.
chokke Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 kanskje han tjener mer på å levle opp noen rogues til lvl 60 og ta dark iron farming i BRD på alle
Kristian A.G. Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Skrevet 9. juni 2006 takker for alle svar, selv om noen da selvfølgelig ikke klarte å dy seg med kommentarer på at det var laget topics med dette spørsmålet før... selv om jeg trodde min 'disclaimer' helt øverst skulle forhindre dette... men tydligvis ikke... noen må bare øke sin post count... oh well
Xtra Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 /sigh Anyway, hvis dere klarer de kjempene sør i winterspring anbefaler jeg de, dropper fra 10-30 S /stykk og kan droppe frost absorb potion recipie 6275179[/snapback] Backer opp denne... meg og en priest har grinda en del der. Flott med drops, og er du miner blir det mye veins og en del crystals
TheInfamous Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Er forsåvidt enig i at det finnes nok poster som dekker _akkurat_ det du spør etter...
Songmist Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 takker for alle svar, selv om noen da selvfølgelig ikke klarte å dy seg med kommentarer på at det var laget topics med dette spørsmålet før... selv om jeg trodde min 'disclaimer' helt øverst skulle forhindre dette... men tydligvis ikke... noen må bare øke sin post count... oh well 6276751[/snapback] Remember Timmy, the bigger your post count is, the bigger your penis is!
StorPeder Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 (endret) Lake Kel'Theril (Ruins of-) - Winterspring. Undead ghosts lvl 54 til 56- ish. Dropper 2-8 silver, runecloth, masse grå items som selger for 1-1.9g, Major Healingpotions pluss pluss. De er undeads så da kan dere bruke alle de feige trisksa dere drømmer om å bruker mot Undeads i PvP Ha litt Shadowresist gear så tar du ikke skade i det hele tatt. Edit: Jeg ligger på ca 20g i timen bare med silver- drop og vendortrash. Altså ikke medregnet tinga jeg mailer til AH- rotta. Det er med hunter'n min Edit 2: De har rimelig lav armor, og veldig lav HP. Når jeg grinder på de med huntern min, dør de som regel alltid før de når meleerange. Endret 9. juni 2006 av kristteo
Chrynarx Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 akkurat det over er så jøvlig sant som det går ann å bli / signed;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå