Gå til innhold

Trenger fotograf til mitt bryllup


Anbefalte innlegg

Jeg jobber i Akam.

Min faste fotograf har trukket seg i siste liten, og jeg trenger en habil kamerafører. Noen som leser dette som kunne tenke seg en tur til Hemsedal 24 juni klokken 16.00? Gjerne en som kan litt mer enn gjennomsnitt om fotografering. Kom gjerne med forslag til kostnad.

Den som føler seg kallet kan maile meg på [email protected] eller svare her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmm, vet kanskje ikke om jeg hadde spurt etter fotografer her. Husk at det er en særdeles viktig begivenhet du snart skal gjennom, og at du ikke vil ha noen halvgode bilder i ettertid, det vil du iallefall angre bittert på. På Foto.no diskuteres det stadig vekk om "hobbyfotografer" som har tatt på seg bryllupsfotooppdrag. Selv de mest erfarne og med haugevis av gode bilder der, stiller seg svært skeptiske til den typen oppdrag.

 

Eksempler:

 

1

2

 

Men det finnes helt sikkert folk her som kan ta gode bryllupsbilder, men jeg hadde nok gjort en grundig research av eventuelle kandidater til jobben.

Vil kanskje anbefale deg å legge ut en tilsvarende tråd på nettop foto.no, er nok flere aktuelle kandidater til denne typen jobb der.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Jeg har 0 % peil på slike bilder, men en ting kan jeg si.

 

Du bør hyre noen som er så proffesjonelle at de har en BRA, og da mener jeg BRA portfolie å vise fram!

 

Som sagt vil det være utrolig kjipt at du hyrer noen som ikke gjør en god jobb og den største dagen i ditt liv (Iallefall kona si) blir foreviget på en mindre god måte.

 

Brudebilder fra Foto.no

 

Se der og finn noen du kan tenke deg å spørre. Det er ikke mange som IKKE blir glad for å bli spurt om å ta bilder på selveste bryllupsdagen, ved at noen kun har sett bildene deres.

 

Jeg får vel gratulere deg nå, da jeg tvilsomt kommer til "treffe" deg igjen!

 

GRATULERER!

 

Lykke til!

 

 

Mvh

Marius Olsen

 

Edit: Faen ser nå at denne posten er UR-gammal! Jeg hadde ikke lagt merke til tråden før, enda jeg sitter på digital foto dagen lang!

 

 

Sikkert litt sent med mitt innlegg, men men :!: :D

Endret av Marius olsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...