DurinVIII Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 I PvE vil jeg si Mesmer, da flertallet av alle elementalister i PvE er Fire-elementalister. Fra Mesmer-linjen vil du da få fine spells som Echo og Arcane Echo som du kan bruke til å doble spells som Meteor Shower.
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 I PvE vil jeg si Mesmer, da flertallet av alle elementalister i PvE er Fire-elementalister. Fra Mesmer-linjen vil du da få fine spells som Echo og Arcane Echo som du kan bruke til å doble spells som Meteor Shower. 6275494[/snapback] Jeg er enig i mesmer som anbefalt secondary for elems
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 i tillegg til at elems ikke har mye nytte av andre secondaries monk/ritualist blir mest for resurrect-spellen
Marti Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Hadde tenkt til å rolle en elementalist ja, men hørte at AoE spells var _kraftig_ nerfet. Er det verdt det siden man tydeligvis ikke har kontroll på mobs som er under AoE nå?
Chasseur Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 AoEDOT-spells er nerfet for tiden. AoEDOT=Area of Effect Damage over Time, ala firestorm. Mobs vil løpe unna disse, mens AoE som phoenix ikk forårsaker at mobsene flykter.
Marti Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Så, hva er best for solo leveling, fire eller air? Hva burde jeg specce som mesmer (2nd profession)?
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 AoEDOT-spells er nerfet for tiden.AoEDOT=Area of Effect Damage over Time, ala firestorm. Mobs vil løpe unna disse, mens AoE som phoenix ikk forårsaker at mobsene flykter. 6351421[/snapback] Merkelig nok så er ikke Spiteful Spirit i den kategorien Merker også at AoEDoT-greia slår inn når man farmer med elementalist og bruker den derre whirlwind-aftershock greia, så to aoe-spells rimelig kjapt etter hverandre får ting til å springe også
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Så, hva er best for solo leveling, fire eller air? Hva burde jeg specce som mesmer (2nd profession)? 6355513[/snapback] http://gw.gamewikis.org/wiki/Category:Tested_builds Der får du kanskje et par pekere og litt inspirasjon! Fire er forøvrig populært hos elementalists. Selv har jeg brukt mye air og earth spells, og vurderer å prøve noe med water magic senere, så mulighetene er mange. Men for solo levling så tror jeg kanskje at både air og fire kan funke ganske bra. Spesielt i Prophecies campaign er fire et godt alternativ på grunn av at du får flere firespells i starten der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå