Gå til innhold

Elementealist 2 proffesion?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I PvE vil jeg si Mesmer, da flertallet av alle elementalister i PvE er Fire-elementalister. Fra Mesmer-linjen vil du da få fine spells som Echo og Arcane Echo som du kan bruke til å doble spells som Meteor Shower.

Gjest Slettet+214asdf125
Skrevet
I PvE vil jeg si Mesmer, da flertallet av alle elementalister i PvE er Fire-elementalister. Fra Mesmer-linjen vil du da få fine spells som Echo og Arcane Echo som du kan bruke til å doble spells som Meteor Shower.

6275494[/snapback]

Jeg er enig i mesmer som anbefalt secondary for elems :)

Gjest Slettet+214asdf125
Skrevet

i tillegg til at elems ikke har mye nytte av andre secondaries :p monk/ritualist blir mest for resurrect-spellen

• 2 uker senere...
Skrevet

Hadde tenkt til å rolle en elementalist ja, men hørte at AoE spells var _kraftig_ nerfet. Er det verdt det siden man tydeligvis ikke har kontroll på mobs som er under AoE nå?

Skrevet

AoEDOT-spells er nerfet for tiden.

AoEDOT=Area of Effect Damage over Time, ala firestorm. Mobs vil løpe unna disse, mens AoE som phoenix ikk forårsaker at mobsene flykter.

Gjest Slettet+214asdf125
Skrevet
AoEDOT-spells er nerfet for tiden.

AoEDOT=Area of Effect Damage over Time, ala firestorm. Mobs vil løpe unna disse, mens AoE som phoenix ikk forårsaker at mobsene flykter.

6351421[/snapback]

Merkelig nok så er ikke Spiteful Spirit i den kategorien :hmm:

Merker også at AoEDoT-greia slår inn når man farmer med elementalist og bruker den derre whirlwind-aftershock greia, så to aoe-spells rimelig kjapt etter hverandre får ting til å springe også

Gjest Slettet+214asdf125
Skrevet
Så, hva er best for solo leveling, fire eller air? Hva burde jeg specce som mesmer (2nd profession)?

6355513[/snapback]

http://gw.gamewikis.org/wiki/Category:Tested_builds

Der får du kanskje et par pekere og litt inspirasjon!

Fire er forøvrig populært hos elementalists. Selv har jeg brukt mye air og earth spells, og vurderer å prøve noe med water magic senere, så mulighetene er mange. Men for solo levling så tror jeg kanskje at både air og fire kan funke ganske bra.

Spesielt i Prophecies campaign er fire et godt alternativ på grunn av at du får flere firespells i starten der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...