Bornslip Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Kjøpte HL2 for en god stund siden, og med en gang jeg fikk det prøvde jeg å installere det. Det som skjedde var at jeg ble bombardert med blåskjermer, og jeg var heldig hvis jeg kom meg ut av toget i introen, og kunne gå litt rundt. Kom fram til at det var en av rambrikkene som hadde fått svi, og sendte den inn og fikk en ny rambrikke i retur. Etter dette har jeg ikke turt å installere HL2 igjen, men nå så frister det faktisk veldig å prøve på nytt, og jeg lurer på om jeg kan risikere at det samme skjer igjen? Jeg sitter på en CL1557 maskin, 1,6 ghz centrino, Radeon 9600, 1024 mb ram osv... Spill som UT2004 fungerer helt perfekt, og i følge specs bak på HL2 coveret burde jo denne maskinen takle det... men ja, vet ikke om jeg tør... noen som har synspunkter?
nahojdat Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Det blir ikke selve spillet som ødelegger RAM brikker, du hadde nok en brikke med feil på fra før så spillet kun ble den utløsende faktoren..
cyberPanda Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Det blir ikke selve spillet som ødelegger RAM brikker, du hadde nok en brikke med feil på fra før så spillet kun ble den utløsende faktoren.. 6272276[/snapback] tror jeg å jeg har veldig lik PC 1.9 amd, Radeon 98600, 1024 RAM og jeg kjører spillet helt fint (på medium grafikk)
magnemoe Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Det blir ikke selve spillet som ødelegger RAM brikker, du hadde nok en brikke med feil på fra før så spillet kun ble den utløsende faktoren.. 6272276[/snapback] Jup husk at spill presser pcen hart, mye hardere en vanlig windows bruk. Sjekk tempratur i kassa etter å ha spilt kan være dårlig kjøling der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå