Gå til innhold

Savner du et produkt i prisguiden? Post her!


Aalton

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et lite spørsmål:

 

Hvorfor har dere med masse produkter som ikke er med i prisguiden ?

 

Der har akkurat lagd en nyhet på fremsiden om at nå er delen for vannkjøing blitt så mye bedre, og da tenker jeg automatisk "flott, da går det kanskje an å finne noen produkter".

 

Siden jeg da er på utkikk etter en ny radiator, så forstår jeg ikke helt når mindre enn 1/3 av radiatorene har pris.

 

Har dere ikke oppdatert den delen av vannkjølingsutstyr?

 

Edit:

Dessuten er det noen ting dere kan fjerne blant valgmuligheter.

Watt-forbruk under cpu søk, og "ram-støtte" under hovedkort(hva menes med det egentlig ?).

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar
Et lite spørsmål:

 

Hvorfor har dere med masse produkter som ikke er med i prisguiden ?

 

Der har akkurat lagd en nyhet på fremsiden om at nå er delen for vannkjøing blitt så mye bedre, og da tenker jeg automatisk "flott, da går det kanskje an å finne noen produkter".

 

Siden jeg da er på utkikk etter en ny radiator, så  forstår jeg ikke helt når mindre enn 1/3 av radiatorene har pris.

 

Har dere ikke oppdatert den  delen av vannkjølingsutstyr?

5814161[/snapback]

 

Når det gjelder vannkjølingen skal jeg ikke svare, da dette er et felt som jeg ikke har jobbet med og ikke har kunnskap på

 

Men gir et generelt svar.

 

Vi jobber hele tiden med å oppdatere nye produkter i alle kategorier,

Når ingen butikker har produktet på prislisten sin, kommer produktet ut i prisguiden uten pris. Når det gjelder gamle produkter, har vi valgt å la disse ligge, slik at prisguiden også kan brukes som et oppslagsverk. En plass hvor man kan finne linker, bilder, og erfaringer selv om produktet nødvendigvis ikke har pris/selges lengre.

 

Hvis du finner nyere produkter som ikke har pris, da er det noe annet som har skjedd. Enten at butikkene ikke har lagt produktet på prislistene til oss, eller at en medarbeider har gjort en feil. Vi er bare mennesker vi som jobber med dette, og feil gjør vi. Så hvis produktet du mangler pris på, selges av noen butikker som er med i prisguide.no , så håper jeg dere kan gi tilbakemelding på dette, så vil vi rette dette opp.

 

Listen over butikker som er med er her : Liste over butikker

 

Håper dette klarer opp litt...

 

/Arcus

Lenke til kommentar
Der har akkurat lagd en nyhet på fremsiden om at nå er delen for vannkjøing blitt så mye bedre, og da tenker jeg automatisk "flott, da går det kanskje an å finne noen produkter".

 

Siden jeg da er på utkikk etter en ny radiator, så  forstår jeg ikke helt når mindre enn 1/3 av radiatorene har pris.

 

Har dere ikke oppdatert den  delen av vannkjølingsutstyr?

5814161[/snapback]

 

Jeg har lagt inn rundt 200 vannkjølingsprodukter, så den er kraftig oppdatert. Desverre er det få nettbutikker i norge som har alt av vannkjølingsutstyr inne pr. idag. Butikker som 3dfxcool og netconnection ikke er med i prisguiden pr. i dag, samt at microplex dekker ikke 100%.

 

Som Arcus sier, prisgiden er et utrolig godt oppslagsverk. Bilder, spesifikasjoner, linker og ikke minst erfaringer er mye bedre samlet enn på de fleste hjemmesider til produsentene

 

Finner du et produkt i en nettbutikk, som ikke er listet opp er vi takknemmlige for en tilbakemelding :)

Lenke til kommentar
Jeg har lagt inn rundt 200 vannkjølingsprodukter, så den er kraftig oppdatert. Desverre er det få nettbutikker i norge som har alt av vannkjølingsutstyr inne pr. idag. Butikker som 3dfxcool og netconnection ikke er med i prisguiden pr. i dag, samt at microplex dekker ikke 100%.

 

Som Arcus sier, prisgiden er et utrolig godt oppslagsverk. Bilder, spesifikasjoner, linker og ikke minst erfaringer er mye bedre samlet enn på de fleste hjemmesider til produsentene

 

Finner du et produkt i en nettbutikk, som ikke er listet opp er vi takknemmlige for en tilbakemelding :)

5817943[/snapback]

 

 

Flott opgradering men det er veldig synd at man ikke får med prisene. Da ender man jo opp med å måtte tråle netbutikkene uansett. Og personlig aner jeg ikke hvem av de "vanlige" data-butikkene som har vannkjøling annet enn noen få. Her ville jo forslag som har kommet tidligere om at man kan legge inn pris på produkter som ikke eksister i en sine egene personlige instilliger for å få komplett handleliste komme veldig godt med.

 

Kan også meddele at HW labs radiatorer også finnes på Komplett men har "falt ut av prisguiden fordi. Antakelig vis fordi de bruker 2 og 3 i stede for II og III på produktnavnet.

Endret av Xell
Lenke til kommentar

Kabinettet "Aplus Case Qubic" fra komplett er ikke i prisguidem, og den trenger litt "rydding"! Ikke så fett når jeg ser etter noe og jeg slår opp i prisguiden så kommer det opp en sekspakkning med blekk til skrivere når jeg ser etter vifter. Og fjern de funksjonene som ikke virker.

Lenke til kommentar
Kabinettet "Aplus Case Qubic" fra komplett er ikke i prisguidem, og den trenger litt "rydding"! Ikke så fett når jeg ser etter noe og jeg slår opp i prisguiden så kommer det opp en sekspakkning med blekk til skrivere når jeg ser etter vifter. Og fjern de funksjonene som ikke virker.

5820093[/snapback]

Kan du utdype det og komme med eksempler?

Lenke til kommentar
Ja, det kan jeg. "Vifter": https://prisguiden.no/product.php?product_id=23840

 

Også sånne andre ting:

https://prisguiden.no/cat.php?cat_id=89

 

Bare på 1,8" det er noen valg

5832775[/snapback]

 

Vifta er fikset

 

Harddiskkabinetter- og vifte- kategoriene er i crappy tilstand ser jeg, jeg skal fikse dette i dagene fremover.

 

Noe jeg synst er høyst merkelig er at når jeg søker på kabbinetter, kommer det fram CMstacker 830 på E-atx, men ikke på ATX, og på ATX kommer CMStacker "Vanlig", men ikke på E-atx.. :S

5832829[/snapback]

 

Fikset.

 

Tenkte å kjøpe denne PSU'n, så ville jeg se om det var noen erfaringer i prisguiden, men fant den ikke der. :)

5833574[/snapback]

 

Lagt til

https://prisguiden.no/product.php?product_id=43506

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...