Gå til innhold

Førsteinntrykk fra New Super Mario Bros. (DS)


Anbefalte innlegg

Framleis er nok Yoshi's Island det beste plattformspelet i mine augo (noko som kanskje endrar seg når oppfylgjaren no kjem til DS om ei ri!)

 

Jeg gledet meg stort til denne oppfølgeren, helt til jeg hørte at utvikleren er Artoon, som står bak halvkjipe spill som Blinx på Xbox og Yoshis Universal Gravitation på GBA. Nå håper jeg bare at de ikke ødelegger alle minnene fra det første spillet med en middelmådig oppfølger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg gledet meg stort til denne oppfølgeren, helt til jeg hørte at utvikleren er Artoon, som står bak halvkjipe spill som Blinx på Xbox og Yoshis Universal Gravitation på GBA. Nå håper jeg bare at de ikke ødelegger alle minnene fra det første spillet med en middelmådig oppfølger.

6298050[/snapback]

 

Blinx har eg ikkje høyrt om, Yoshi's UG skulle vel vere heilt ok, eller? Må innrømme at eg ikkje fekk bakoversveis av det eg har sett av YI2, då var eg meir imponert av Paper Mario-plattformaren til GameCube, men YI2 vil uansett ha stort potensiale i mine augo. Det kjem heilt an på leveldesign og kontroll. Noko som dei verkeleg har fått til i NSMB, for å unngå å verte heilt off topic her. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Koster bare 800,- fra USA!  :thumbup:  (+ frakt da)

6272714[/snapback]

 

Har du et godt forslag til hvor du finner den så billig? Har ikke funnet noen som shipper til Norge, verken på eBay eller nettbutikker..

6310755[/snapback]

De har desverre fjernet bestilling på den siden den var så billig. :( Var der bare i et par dager, ble sikkert for populært. Tenkte å kjøpe en til DS Lite selv for å selge den i Norge, men rakk det ikke.

Lenke til kommentar
Koster bare 800,- fra USA!  :thumbup:  (+ frakt da)

6272714[/snapback]

 

Har du et godt forslag til hvor du finner den så billig? Har ikke funnet noen som shipper til Norge, verken på eBay eller nettbutikker..

6310755[/snapback]

De har desverre fjernet bestilling på den siden den var så billig. :( Var der bare i et par dager, ble sikkert for populært. Tenkte å kjøpe en til DS Lite selv for å selge den i Norge, men rakk det ikke.

6310776[/snapback]

 

Det gjør da saktens ingenting, fant en som shippet til Norge på ebay, og jammen vant jeg auksjonen for lusne 127$, dvs. rett under 800,-. Nå venter jeg spent på posten!

Endret av larsjh
Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...