Gå til innhold

Hvilken nettbutikk er best?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

www.komplett.no er iallefall fra min side en utrolig god nettbutikk.

 

De har kort leveringstid (så sant vare er på lager), og utrolig god kunde service.

 

Jeg byttet hovedkorte en gang grunnet viften, da viften gikk i stykker for andre gang på det nye hovedkorte sendte de meg 2 nye vifter gratis.

 

Fikk også bytte RAM uten problemer, så jeg byttet deler til 3500 gratis uten problemer.

 

Supporten svarer raskt og ofte, og de har KUNNSKAP.

 

Jeg bestilte for en del da. Ganske mange (10talls)tusen, så mulig det hjalp på. :hmm::blush:

Endret av chills
Lenke til kommentar

Dette er spørsmålet passer ikke i et forum... det er ingen som har brukt sjappene nok til å få et realistisk intrykk av dem. dessuten har HW.no en egen webshopguide, ta en titt på den du... der får du et mye mer allsidig og realistisk bilde av webshoppene :)

Lenke til kommentar
Er det mulig å få en helt grei gaming pc for 5000 kr? en som  jeg kan spille bf 2 på å sånn

trenger ikke være full grafikk for jeg er mer opptatt av spillbarheten, men det er så dritt når det lagger

6263456[/snapback]

 

uten å egntlig vite så mye om det... så må jeg si at det høres snaut ut, kommer helt ann på hva du har fra før (skjerm, tast, mus, kabb osv.)

Lenke til kommentar
Dette er spørsmålet passer ikke i et forum... det er ingen som har brukt sjappene nok til å få et realistisk intrykk av dem. dessuten har HW.no en egen webshopguide, ta en titt på den du... der får du et mye mer allsidig og realistisk bilde av webshoppene :)

6263465[/snapback]

Kvifor ikkje? Om du har handla ein del frå nettbutikkar opp gjennom åra sitter du ofte igjen med eit generelt inntrykk. Eg anbefaler Netshop, god kundeservice, konkurransedyktige prisar og veldig greie å ha med å gjere i forbindelse med retur\reklamasjon.

 

Men det er ingen dum idè å stikke innom Webshopguiden nei, hugs å sjå på antal karakterar og, ikkje berre sjølve karakteren.

Lenke til kommentar
Dette er spørsmålet passer ikke i et forum... det er ingen som har brukt sjappene nok til å få et realistisk intrykk av dem. dessuten har HW.no en egen webshopguide, ta en titt på den du... der får du et mye mer allsidig og realistisk bilde av webshoppene :)

6263465[/snapback]

Kvifor ikkje? Om du har handla ein del frå nettbutikkar opp gjennom åra sitter du ofte igjen med eit generelt inntrykk. Eg anbefaler Netshop, god kundeservice, konkurransedyktige prisar og veldig greie å ha med å gjere i forbindelse med retur\reklamasjon.

 

Men det er ingen dum idè å stikke innom Webshopguiden nei, hugs å sjå på antal karakterar og, ikkje berre sjølve karakteren.

6263516[/snapback]

ja du har sikkert handlet endel men tviler på at du kan skryte på deg 15-20 kjøp fra hver eneste netshop som er aktuell i norge

 

en av mange feil fjernet... gidder ikke resten

Endret av SirAmp
Lenke til kommentar
Har eg heller aldri innbillt meg, men ser ikkje problemet med å bruke forumet i tillegg til prisguiden når du skal forhøyre deg om nettbutikkar.

6263553[/snapback]

nei for all del... men var ment som en advarsel... det vil være mange på et forum som skryter en butikk opp i skyene pga èn vellykket handel, eller motsatt er forbanna og syns det er bare dritt pga èn handel som har gått dårlig

Lenke til kommentar
en kamerat av meg har bygd 4-5 pc er og han sier det er fullt mulig å få en ganske bra spillbar pc til 5000 kr så jeg stoler på han;)

6263570[/snapback]

 

Lykke til med det, en brukbar CPU = 2000, Brukbar skjermkort 2000, da gjenstår RAM og HD samt XP lisens...

 

(Snakker han om Dell sine kontor PCer til 5000 med skjermkort på HK som eter av hovedrammen så er ikke dette en spill pc)

Lenke til kommentar

5000kr er for lite om du skal ha ale komponenter med kabinett og strømforsyning...

 

skraper ned prisene til min...

kabinett med PSU = 700kr

harddisk = 700kr

Hovedkort=500kr

cpu=1500kr

skjermkort=1500kr

minnebrikker=800kr...

 

Sum=5700

 

er det så knapt i lommeboka så forslag : spar en mnd til eller mere... ;)

 

Edit: ser dette ble off topic...

Litt on topic også da... Jeg handler kun hos komplett, lagt igjen et skummelt 6siffret tall der gjennom mange år... Er fornøyd kunde... ;)

Endret av Scorpioen84
Lenke til kommentar

Har utruleg gode erfaringar med mpx.no, men diverre har de eitt (etter mi meining) dårleg utval på blant anna hovedkort, strømforsyning og kabinett.

 

Har også hatt eitt par vellykka handlar med Microplex, Pyton, PSData, Komplett og Databutikken.com.

Har også handla hjå Netshop og Multicom, med eit heller dårleg resultat.

 

Men det er bare ein veg du sjølv kan finne ut kva du meiner om ein spesiell webshop.

Lenke til kommentar
5000kr er for lite om du skal ha ale komponenter med kabinett og strømforsyning...

 

skraper ned prisene til min...

kabinett med PSU = 700kr

harddisk = 700kr

Hovedkort=500kr

cpu=1500kr

skjermkort=1500kr

minnebrikker=800kr...

 

Sum=5700

 

er det så knapt i lommeboka så forslag : spar en mnd til eller mere... ;)

6263656[/snapback]

 

 

jaja, skal nok lett greie å skaffe et par tusen mer så hvis vi sier 6000 da;)

jeg har 21 tommer skjerm og høytalere mus og tastatur samt musematte har jeg også men vil ha nytt:P

Lenke til kommentar
6000 hjelper på, men ikke noe topp moderne spill pc enda heller...

Tror kanskje du kan få mine spesifikasjoner (signatur) for 6000kroner...

Å den er 2år gammel nå... :)

6263709[/snapback]

Det var vell rått og kreve 6000kr, for den nå? Inkl. skikkeleg LCD-skjerm då eller?

 

Skal du ha topp moderne spele-pc bør du nok doble den summen din, Kripos (ev. tredoble)

Lenke til kommentar
6000 hjelper på, men ikke noe topp moderne spill pc enda heller...

Tror kanskje du kan få mine spesifikasjoner (signatur) for 6000kroner...

Å den er 2år gammel nå... :)

6263709[/snapback]

Det var vell rått og kreve 6000kr, for den nå? Inkl. skikkeleg LCD-skjerm då eller?

 

Skal du ha topp moderne spele-pc bør du nok doble den summen din, Kripos (ev. tredoble)

6263731[/snapback]

for nye komponenter i nettbutikk såklart.... ;)

Å det er jo mere i pcn en det som står i sig..

Endret av Scorpioen84
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...