inept Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 (endret) hei, har kjøpt ny telefon og jeg har litt problemer med mp3spilleren. Når jeg stiller på equalizeren (disse skyvegreiene som regulerer lydbildet) så skjer den ingen endring av lyden, ingenting skjer når jeg velder Pop/rock/klassisk oppsettene heller. Jeg hadde 6230 før denne og den hadde samme problemet også. Noen fler som har samme problemet? mvh Endret 7. juni 2006 av inept
pcf Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 hei, har kjøpt ny telefon og jeg har litt problemer med mp3spilleren. Når jeg stiller på equalizeren (disse skyvegreiene som regulerer lydbildet) så skjer den ingen endring av lyden, ingenting skjer når jeg velder Pop/rock/klassisk oppsettene heller. Jeg hadde 6230 før denne og den hadde samme problemet også. Noen fler som har samme problemet? 6262656[/snapback] Faktisk skjer det noe, men EQ'en er veldig subtil. Sånn er i hvert fall min telefon. Jeg trodde heller ikke den funka, men det er snakk om små forskjeller i lyden. Prøv en gang til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå