Gå til innhold

Noextras: Elendig kundeservice!


Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hva som foregår i dette foretaket om dagen?

Jeg fyllte på 1800,- for 3 uker siden på 3 mobil abonnementer men ingenting skjer!

Jeg har sendt flere meldinger til deres kundeservice, men får ingen svar...

 

Jeg har sendt melding om oppsigelse av samtlige abonnementer, og vil ha pengene tilbake umiddelbart.

Men de svarer selvsagt ikke på dette heller :(

 

Hva skal jeg gjøre?

 

Hilsen

 

Fortvilet :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det du kan prøve på er jo å ringe kundesenteret til Agder Energi eller Mobyson, det er sikkert noen der som svarer på spørsmålene uansett, prøve bakveien liksom

6262081[/snapback]

 

 

Jeg har snakket med kundeservice hos Mobyson, men de toer sine hender og kan ingenting gjøre. Det er iallefall hva de sier...

 

Men jeg har ikke prøvd Agder Energi. Er de eiere av Noextras?

Lenke til kommentar
De eier begge deler, men de toer sikkert sine hender de også, men kanskje de har et intern nummer av et eller annet slag?

6262140[/snapback]

 

Ja, det er sikkert forsøket verdt antar jeg.

 

Forøvrig:

 

På direkte spørsmål fra meg til personen i andre enden hos kundeservise hos Mobyson, forstod jeg mellom linjene at de ble nedringt av illsinte Noextras kunder.

Fellesnevneren var problemer med simkort, ikke påfyll selv om innbetaling var gjort forlengst og selvsagt null respons fra kundeservice!

 

Fortsetter de slik kan de snart stenge hele sjappa...

Lenke til kommentar

jepp, stoler ikke helt på dette.

 

Heldigvis fyllte jeg på med bare 100kr når jeg bestilte, siden jeg var usikker på selskapet.

 

Noe en fikk erfare med engang når en fikk sim kortet som ikke virket.

 

Oppdateringen på nettsiden om saldo er ,-hm treg.

 

bestilte gprs,28kr. noe som begynte å virke en uke siden. disse kronene er ikke trukket fra saldo, men gprs trafikk er. klager ikke

 

betalingsløsningen er litt rar for å unngå gebyr som payex.

 

Er en eksta tlf en bruker, men blir det flere problemer med sim kort etc så skifter en igjen.

 

Angående kundeservice, så fant en ut at hvis en ikke får autoretur svar innen 1 time, så må en bare fortsette å sende.

 

Sendte 4 mail til dem, og kun 1 gang fikk en retur med saks nummer, som de senere besvarte

 

edit.. dette har stått på forsiden siden jag opprettet kontoen:

 

Grunnet ustabilitet i grensesnittet mot nettleverandør, tar det nå tidvis lang tid etter påfylling før oppdatering av ringesaldo skjer. Vi beklager dette. Dersom du fikk en betalings-referanse ved påfylling, vil din ringesaldo bli oppdatert.

Endret av EG-s
Lenke til kommentar

jeg må si at jeg har ingenting å utsette på noextras. får alltid svar på mailene jeg sender, oppdatering går fort (men jeg gjør det ikke gjennom payex, som jeg for så vidt er enig i at er et teit system)

men sånn jevnt over er jeg egentlig veldig fornøyd :)

Lenke til kommentar

Fikk endelig Noextras i tale...

De skulle tilbakebetale all innbetalt og ubenyttet ringetid.

 

Jeg har flyttet alle mine abonnementer over til OneCall.

De tilbyr gratis innmelding og gratis nummeroverføring :!:

Og ikke minst, meget bra priser på både sms og ringetid!

 

Folkens! Dere bør kansje sjekke ut OneCall selv også :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...