bukken1 Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 jeg fant ut hvorfor... jeg hadde over sett fila å opplaste feil fil. men nå er det i orden....
trygveaa Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Da har jeg gjort den. Jeg fikk 3 telefonsamtaler etter oppdraget. Har lagt dem ved som bilder. GTASAsf8.zip
Hjelp!!! Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Korleis får eg folk inn i gjengen min på? fant dette: 3. Q: How do I recruit people in my gang? A: Target the member of your gang you want to recruit and press up on the directional pad (D-Pad). This will get them to follow you around and attack your targets. Depending on your level of respect, you can have up to 7 members in your personal gang posse. 4. Q: I completed the mission where I have to kill the Balla's boss, but now I can't get any more missions! HELP! A: You need to complete Cesar's "High Stakes, Low-Rider" mission. skal eg sikte på dei å trykke "piltast opp"? får det vertfall ikkje til.
trygveaa Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 (endret) Opp-knappen er på playstation (D-pad er piltastene på en spillkontroll). Du skal sikte på dem og trykke G eller H. Og trykk på en av knappene for å få dem til å stå stille og den andre for å få dem til å følge etter deg igjen. Hold inne en av knappene for å ta dem vekk fra gjengen din. Husker ikke hvilke av knappene som gjør hva, men det er vel bare å prøve ut. edit: Du kan stille inn hvilke knapper du vil bruke i spillet. Endret 24. juni 2006 av trygveaa
wazzza Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Skrevet 25. juni 2006 Her er savefilen med oppdraget gjort wazza. Tusen takk Jeg er i Tromsø for tiden så jeg blir ikke å laste ned filen den første måneden iværtfall....
mb_zzz Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 (endret) Edit: fikk til nå ;P Endret 29. juni 2006 av mb_zzz
oOF Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Kan noen ta unna Flight School for meg? Holder på å spille i gjennom SA igjen og det driten der blir jeg sprøyte satans gal av å holde på med. På forhånd takk. Tror det er dette savegamet. Og ja, jeg jukser (kangaroo/pleasantly warm ftw!) Etternavnet på fila må endres til *.b ! GTASAsf6.zip
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå