Gå til innhold

Problemer med Logitech optical i spill!!!!


Anbefalte innlegg

Heisann, jo jeg vet at dette problemet har vært til diskusjon før men mitt problem er litt anerledes....

 

Jeg spiller endel operation flashpoint og der er denne musen veldig upresis. Hvis jeg sitter nede å skal sikte på ett mål langt borte, så får jeg problemer... problemene bunner i at jeg skyver musa MEGET forsiktig den veien jeg vil ha den, men siktet følger ikke med, men derimot hvis jeg flytter den raskere er det inget problem.... men det går jo ikke særlig bra for da drar jeg den som regel over målet jeg skal skyte på.... :sad:

 

Samme så har jeg oxo de rare problemene med at personen jeg styrer har en tendens til å plutselig se opp eller ned meget hurtig, MEGET irriterende....

 

Så er det noen der ute som har noen forslag til hva jeg kan gjøre??

 

Setter stor pris på råd og forslag til dette, event om noen har erfaring med det samme...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har opplevt noe av det samme selv med min logitech optical desktop, og jeg mistenker at det er en av to grunner til at det skjer:

 

1) Ujevnheter i bordet /musmatta reflekterer laserstrålen skjevt.

2) Forstyrrelser (om du har trådløs mus vel og merke) i lufta

 

Forsøk å rense flaten du bruker musa på, evt gå til innkjøp av en matte beregnet på laserlys.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-11 02:16, skrev ajohn_richard:

Noen med lignende erfaringer da??


...nope, men etter at jeg parkerte den i 'potetåkeren' 1. måneds tid, snudde torva med den, fjernet all mouseware og ga den kun win-drivere, da ble jeg fornøyd med denne overnervøse musa.

 

- hja...skulle tro den samlet 'track-history' og mistrivdes uansett underlag - fordi den endret seg fra vibrerende influensa til sindig 'traktor' og ble bedre etterhvert.

 

( d.v.s. nå kan jeg kjøre den på ei Leca-blokk med presis peker... eh, føles sånn, og er jo faktisk en god følelse med såpa radio-kalt på hvilket-som-helst underlag )

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Zink på 2002-10-11 02:45 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...