Gå til innhold

Firefoxproblemer - søkemotorer borte!


Anbefalte innlegg

Firefox (1.5.0.4) krasjet her om dagen, og da jeg åpnet det var alle favorittene mine, instillinger og søkemotorene fra søkefeltet borte. I tillegg ville det ikke la seg åpne maksimert, bare i et lite vindu.

 

La inn favoritter og instilliger på nytt, og nå funker det fint. MEN: søkemotorene er borte (hvor kan jeg legge til google manuelt?) og det vil bare åpne i et lite vindu.

 

Har prøvd å av/reinstallere flere ganger, men til ingen nytte. Noen som har tips om hvordan dette kan ordnes. Irrriterende ikke å ha google i søkefeltet og å måte maksimere vinduet manuelt hele tiden...

Endret av Fidelio
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Firefox (1.5.0.4) krasjet her om dagen, og da jeg åpnet det var alle favorittene mine, instillinger og søkemotorene fra søkefeltet borte. I tillegg ville det ikke la seg åpne maksimert, bare i et lite vindu.

 

La inn favoritter og instilliger på nytt, og nå funker det fint. MEN: søkemotorene er borte (hvor kan jeg legge til google manuelt?) og det vil bare åpne i et lite vindu.

 

Har prøvd å av/reinstallere flere ganger, men til ingen nytte. Noen som har tips om hvordan dette kan ordnes. Irrriterende ikke å ha google i søkefeltet og å måte maksimere vinduet manuelt hele tiden...

6258439[/snapback]

 

Er det andre søkemotorer der? Hvis ja, så finner du google-søkemotoren på hjemmesiden til Firefoxz.

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...