eplemann Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 (endret) Hei! For en god stund siden kjøpte jeg Casio Exilim-z50 og er meget fornøyd med det. Men det er en ting som irriterer meg litt; at jeg må ha med hele dockingestasjonen for å lade det, hvis jeg for eksempel skal på tur... Det jeg vil ha er en ledning som går fra veggen og rett til kameraet, slik at jeg ikke trenger å ta med dockingstasjonen når jeg skal til Polen Finnes denne ledningen? Hvor får jeg kjøpt den? Hva kalles den? Tusen takk for svar Endret 6. juni 2006 av eplemann
jo-kris Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Trur ikke du får tak i kun den ledningen. Ekleste er vel kansje å kjøpe denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306284
eplemann Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Skrevet 7. juni 2006 Det er jo utrolig klønete om det ikke finnes Dårlig av Casio Helt sikre?
Black Star Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 De færreste kompakte digitalkamera har lader integrert i selve kamera. Det blir rett og slett for stort og klumpete i forhold til størrelsen du og de fleste andre som ser etter små kamera er villig til å kjøpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå