Gå til innhold

Guildwars account byttes mot WoW account

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har spilt wow veldig mye før og trengte en pause. Derfor byttet jeg Wow accounten min mot en Guildwars account med en venn. Nå har jeg spilt gjennom Guildwars og vil gjerne spille litt WoW igjen.

Derfor ser jeg etter en person som vil bytte sin WoW account mot en Guildwars account. Jeg har en lvl 20 (høyest mulig lvl) Ranger / Monk, og 3 premade PvP lvl 20 alts på Guildwars accounten, disse kan selvfølgelig brukes eller slettes om man vil

Jeg kan kontaktes på Msn / epost : [email protected]

Eller Skype: legg til skypenavn: Shpunkine

-Jon M.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har spilt wow veldig mye før og trengte en pause. Derfor byttet jeg Wow accounten min mot en Guildwars account med en venn. Nå har jeg spilt gjennom Guildwars og vil gjerne spille litt WoW igjen.

Derfor ser jeg etter en person som vil bytte sin WoW account mot en Guildwars account. Jeg har en lvl 20 (høyest mulig lvl) Ranger / Monk, og 3 premade PvP lvl 20 alts på Guildwars accounten, disse kan selvfølgelig brukes eller slettes om man vil

Jeg kan kontaktes på Msn / epost : [email protected]

Eller Skype: legg til skypenavn: Shpunkine

-Jon M.

6255623[/snapback]

æ kan det.. æ har lvl 30 å e ett stort troll me enn stooor øsk som kan fly å hoppe!! Åsså kan den dreeeeepeeee! :ohmy:

Skrevet
æ kan det.. æ har lvl 30 å e ett stort troll me enn stooor øsk som kan fly å hoppe!! Åsså kan den dreeeeepeeee! :ohmy:

6255636[/snapback]

Jamen DU, det var et seriøst svar!? :O

Nei. Altså ikke svar mer.

Til trådstarter: Jeg vet ikke helt om Blizzard beskriver dette som lovlig? Bytte accounts er jo ikke lov da... ;)

Skrevet (endret)

Rapportert tråden, dette bryter med retningslinjene:

"#9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet."

Endret av Stikk-kont@kten
Skrevet

"#9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet."

6255707[/snapback]

hohoho :cool: nu blir den closed.. ikke førr å være slæm da :tease:

Gjest Slettet+987123897
Skrevet (endret)

Tråden er rapportert fra noen ja:)

Desseuten er en WoW account verdt mye mer enn en GuildWars account.

(Men det vet vel de fleste:P)

Endret av Slettet+987123897
Skrevet
Tråden er rapportert fra noen ja:)

Desseuten er en WoW account verdt mye mer enn en GuildWars account.

(Men det vet vel de fleste:P)

6255829[/snapback]

Hvorfor er det?

Skrevet

6255707[/snapback]

Riktig, tråden bryter med retningslinjene punkt 9 som denne karen så fint sa det. Stenger derfor tråden.

Snorre :)

*Tråd stengt*

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...