Gå til innhold

Cutenews: Siste versjon uten "Powered by Cutenews"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er som sagt på jakt efter siste cutenews-versjon uten "Powered by cutenews", da jeg ikke synes programmet er verd 400 kroner.

Noen som vet?

Goscinny ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke synes det er verdt pengen, bruk noe annet eller lær deg å leve med at de har plassert en BITTELITEN notis på siden din.

Skrevet
Hvis du ikke synes det er verdt pengen, bruk noe annet eller lær deg å leve med at de har plassert en BITTELITEN notis på siden din.

6253673[/snapback]

Tingen er at jeg bruker en "vis overskrift"-funksjon. Jeg har også flere kategorier. Til høyre i margen har jeg de frem siste overskriftene fra seks ulike kategorier. OG når det kommer "Powered by Cutenews" under hver eneste av dem, blir dety LITE pent.

Dessuten er det unødvendig å komme med slike kommentarer, synes jeg, når det er langt fra det jeg spør etter.

Goscinny ;)

Gjest medlem-77217
Skrevet

Søk etter v1.3 verson på google. Da finner du nok hva du søker!

Skrevet
Dessuten er det unødvendig å komme med slike kommentarer, synes jeg, når det er langt fra det jeg spør etter.

6254702[/snapback]

Jeg skjønner problemstillingen din, men poenget er at du prøver å fjerne noe som forfatteren/-ene har lagt inn i gratisversjonen. Det er greit nok for meg at du ønsker å trikse dette til, egentlig, men det er da vel ikke noe man diskuterer åpent på et forum.

I allefall ikke hvis man ønsker å bli tatt seriøst. "Jeg er hypp på å cracke dette programmet"-spørsmål kan umulig forventes et fornuftig svar.

Gjest medlem-77217
Skrevet

Den er lovlig ikke sant? Har egenklig på følelsen at den ikke er det :p

Skrevet

6254702[/snapback]

Jeg skjønner problemstillingen din, men poenget er at du prøver å fjerne noe som forfatteren/-ene har lagt inn i gratisversjonen. Det er greit nok for meg at du ønsker å trikse dette til, egentlig, men det er da vel ikke noe man diskuterer åpent på et forum.

6258538[/snapback]

Vær så snill! Hvis du hadde lest posten min, hadde du sett at jeg spurte etter siste versjon uten denne linjen, ikke etter hvordan jeg sletter den. Det jeg spurte etter var enkelt og greit den siste distribusjonen Cutenews hadde gitt ut UTEN den reklamesetningen - altså fullt lovlig. Jeg vet bedre enn å spørre etter ting som ikke er tillatt efter reglene her på forumet.

Jeg har fått svar på det jeg ville her i tråden. Takk!

Goscinny ;)

Skrevet
Vær så snill! Hvis du hadde lest posten min, hadde du sett at jeg spurte etter siste versjon uten denne linjen, ikke etter hvordan jeg sletter den.

6259655[/snapback]

Selvkritikk tatt :blush:

Skrevet
Vær så snill! Hvis du hadde lest posten min, hadde du sett at jeg spurte etter siste versjon uten denne linjen, ikke etter hvordan jeg sletter den.

6259655[/snapback]

Selvkritikk tatt :blush:

6260094[/snapback]

Hehe, flott! :thumbup:

Goscinny ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...